خبرگزاری کار ایران

مارکا منتشر کرد؛

آشنایی با 4 هدف زمستانی بارسلونا برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۰۲۷

باشگاه بارسلونا در نظر دارد در نقل و انتقالات زمستانی هافبکی توانا امضا کند که در لیگ قهرمانان اروپا به آنها کمک کند.

به گزارش ایلنا، باشگاه بارسلونا در نظر دارد تا این تیم در پنجره زمستانی تقویت شود و آنها بر این باورند بازیکنی جذب کنند که در لیگ قهرمانان به آنها کمک کند. در حال حاضر شایعات زیادی وجود دارد که این تیم در زمستان تغییرات زیادی خواهد داشت؛ هم در بخش ورودی و هم در بخش خروجی.

این باشگاه مدت طولانی است که دو هدف دارد: آنتونیو گریزمان و فیلیپ کوتینیو. بارسلونا در مورد کوتینیو همچنان پافشاری می‌کند اما از تابستان تا به حالا باشگاه لیورپول حاضر به مذاکره نشده است. جذب گریزمان هم بسیار پیچیده است. اتلتیکو مادرید چند روز پیش به دلیل مذاکره غیرقانونی با این بازیکن به فیفا شکایت کرد.

نشریه مارکا 4 کاندید پیشنهادی بارسلونا برای جذب یک هافبک تهاجمی را بررسی کرد:

1. نبیل فکیر (لیون): قیمت این بازیکن به طور حتم زیر 50 میلیون یورو نخواهد بود و او بازیکنی است که زیر نظر باشگاه بارسلونا قرار دارد. رابرت فرناندز از باشگاه چندین بار با او ملاقات کرده و علاقه مند به خرید اوست. فکیر 24 ساله است و یکی از استعدادهایی است که آرسنال، رئال مادرید و یوونتوس شرایط او را زیر نظر دارند.

 

2. آرتور (گرمیو): بارسلونا با این بازیکن تماس گرفته. رابرت فرناندز در فینال رقابت‌های جام لیبرتادورس حضور داشت و به طور مستقیم با او مذاکره کرد. این هافبک 21 ساله سبک بازی شبیه با ژاوی هرناندز دارد و حدود 25 میلیون یورو قیمت دارد.

 

3. اوزیل (آرسنال): قرارداد هافبک ملی پوش آلمانی در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد خواهد بود. مشکل اصلی جذب این بازیکن دستمزد اوست. اوزیل در حال حاضر سالانه 9 میلیون یورو از آرسنال دریافت می‌کند و 29 سال سن دارد.

 

4. اسکار (شانگهای): هافبک 26 ساله که سابقه برتن کردن پیراهن چلسی را در کارنامه دارد سالانه 24 میلیون یورو به جیب می‌زند و یکی از معروف ترین خریدهای لیگ چین است. شانگهای برای خرید او 61 میلیون یورو پرداخت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز