خبرگزاری کار ایران

کلید قهرمانی استقلال در جام حذفی در گرو تصمیم جدی شفر

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۹۴۹

استقلال در جام حذفی پیشروی محسوسی داشته و با اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند قرعه‌های خوبی به واسطه تقابل با لیگ یکی‌ها نصیبش شده اما به هر حال اکنون مدعی اول قهرمانی در این جام محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، حذف پرسپولیس نیز به آبی‌های پایتخت کمک می‌کند تا شاید با برتری مقابل صنعت نفت آبادان در نیمه‌نهایی جام حذفی به فینال این رقابت‌ها برسند و شاید اردیبهشت ماه سال آتی بتوانند در خرمشهر جام قهرمانی را به چنگ آورند. استقلال اما برای رسیدن به این مرحله باید صنعت نفت آبادان که موفق شد با یک بازی هوشمندانه و با برنامه پرسپولیس را مغلوب کند، از سد راه بردارد.

دیداری که یازدهم دی ماه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود. این بازی از اهمیت بسیاری برای آبی‌ها برخوردار است اما به فاصله 4 روز قبل از این بازی آبی‌های پایتخت در اهواز باید با استقلال خوزستان بازی کنند.

با توجه به اینکه میان این دو بازی فاصله زیادی نیست این پرسش به وجود آمده که آبی‌ها بعد از برگزاری بازی با استقلال خوزستان در تاریخ هفتم دی ماه آیا به تهران بازخواهند گشت و تمرین‌های خود را ادامه خواهند داد و 3 روز بعد دوباره به سمت خوزستان و آبادان خواهند رفت یا اینکه در همان خوزستان باقی خواهند ماند؟

پاسخ این سوال را هنوز مربیان استقلال نداده‌اند و بعید هم هست که تصمیم قطعی درباره آن اتخاذ شده باشد اما چند دلیل می‌تواند استقلال را در خوزستان نگه دارد. اول اینکه آب و هوای خوزستان این روزها بهاری است و اگر مشکل گرد و غبار نداشته باشد بهترین نقطه برای ادامه تمرین‌هاست.

از سویی استقلال مجبور نمی‌شود هزینه‌هایی را برای بازگشت به تهران و سفر دوباره به سمت خوزستان متقبل شود و می‌تواند هزینه‌های ایاب و ذهاب خود را خرج اسکان در هتل‌های خوزستان کند.

یک دلیل دیگر که می‌تواند برای ماندن آبی‌ها در خوزستان تا بازی با صنعت نفت آبادان جذاب باشد حضور استقلالی‌های قابل توجه در این خطه است و بعید به نظر می‌رسد آبی‌های پایتخت تا بازی با صنعت نفت آبادان در این استان احساس غریبی داشته باشند، ضمن اینکه نباید فراموش کنیم ممکن است هوای تهران در آن روزها دوباره در شرایط ناسالم قرار گیرد و تنفس را برای بازیکنان سخت و دشوار کند.

این موضوع هم از جمله مواردی است که می‌تواند استقلال را برای ماندن در خوزستان ترغیب کند اما به هر حال تصمیم‌گیرنده نهایی در این خصوص وینفرید شفر است و باید دید مربی آلمانی در نهایت به ماندن در خوزستان تن خواهد داد یا تیم را بعد از بازی با استقلال خوزستان که در تاریخ هفتم همین ماه برگزار می‌شود، بی‌درنگ به تهران بازمی‌گرداند.

بی‌شک تصمیم صحیح در این خصوص می‌تواند کلید موفقیت استقلال در بازی‌های جام حذفی باشد. باید پیشنهاد ماندن در خوزستان را از جنبه‌های روحی و روانی هم مورد ارزیابی قرار داد و بهترین تصمیم را برای استقلال گرفت. با توجه به مواردی که ذکر شد ماندن استقلال در خوزستان خیلی بهتر از بازگشت دوباره به تهران است. استقلال می‌تواند تمرین‌های جذابی در خوزستان داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز