خبرگزاری کار ایران

منچستریونایتد به دنبال آزارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۲۶۲

ژوزه مورینیو قصد دارد 90 میلیون پوند برای خرید ادن آزار، ستاره چلسی بپردازد. در این صورت، این گران‌ترین انتقال برای باشگاه‌های لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مربی منچستریونایتد بر این باور است که می‌تواند رقیبانی مانند رئال مادرید و پاری سن‌ژرمن را کنار بزند و این بازیساز برجسته بلژیکی را به یونایتد ببرد. آزار 26ساله پیشنهاد چلسی برای تمدید قرارداد را نپذیرفته و در اندیشه گزینه‌های پیش رویش است. چلسی به او پیشنهاد دستمزد   300 هزار پوند در هفته را داده بود که با موافقت او همراه نشد.

از سوی دیگر، زین‌الدین زیدان، مربی رئال مادرید آزار را هدف اصلی خود در بازار نقل و انتقالات می‌داند. گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از آن است که او ممکن است پس از جام جهانی 2018، راهی رئال شود اما مورینیو معتقد است آزار قطعه گمشده پازل منچستریونایتد است.

این بازیکن که با قیمت 32 میلیون پوند از لیل به چلسی رفت، از ستارگان تیمی بود که در فصل 2015-2014 با مورینیو فاتح لیگ برتر شد. او یکی از بازیکنانی است که مورینیو در هنگام اخراجش از چلسی رابطه چندان خوبی با او نداشت اما در هر حال آقای خاص می‌خواهد او را از چلسی به خدمت بگیرد. یونایتد در حال حاضر رکورد گران‌ترین خرید باشگاه‌های لیگ برتری را در اختیار دارد. آنها در سال 2016 مبلغ 89 میلیون پوند برای خرید پوگبا پرداختند. یونایتدی‌ها همچنین در تابستان 75 میلیون پوند به اورتون دادند تا روملو لوکاکو را از این تیم به خدمت بگیرند و بسته به شرایط، ممکن است مبلغ پرداختی آنها تا 90 میلیون پوند هم بالا برود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز