خبرگزاری کار ایران

قرعه خوبی در آسیا به ما خورد

علی طاهران: هر بازیکنی به تراکتور می‌آید قدمش روی چشم/ هم به لیگ برتر چشم داریم هم به جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۶۸۵

هافبک تراکتورسازی در مورد شرایط تیم در نیم فصل اول و تغییرات احتمالی در ادامه کار صحبت کرد.

علی طاهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تراکتورسازی در نیم فصل اول و نتایج این تیم اظهار داشت: با توجه به شرایطی که داشتیم و بضاعت تیم به نظرم بهترین نتایج ممکن را کسب کردیم. ما بیش از یک سال است که نتوانستیم بازیکن جذب کنیم و مهره‌های زیادی از دست دادیم و در این بین مصدومیت‌های زیادی هم در طول فصل تیم را اذیت کرد و همه دست به دست هم داد تا کار ما سخت شود با این وجود فکر می‌کنم نتایج بدی نگرفتیم.

وی در مورد بازیکنان جدیدی که قرار است نیم فصل جذب شوند و احتمال سخت شدن کار خودش برای حضور در ترکیب عنوان کرد: من اطلاعی ندارم که چه بازیکنانی قرار است به تراکتورسازی بیایند و اینکه پست آنها کجاست ولی هرکسی می‌آید قدمش روی چشم و از حضورش استقبال می‌کنم. امیدوارم بازیکنانی جذب شوند که بتوانند برای تراکتور مثمر ثمر باشند و در این بین نتیجه گرفتن تراکتورسازی مهم‌تر از حضور من در ترکیب است، هرچند که از رقابت ترسی ندارم و تلاش می‌کنم در ترکیب اصلی باشم.

هافبک تراکتورسازی در مورد جدایی مهدی شریفی عنوان کرد: شریفی یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران است و همیشه به بازیکنان جوان روحیه و انگیزه می‌دهد. به شخصه چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و هرجا هست برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

طاهران در مورد اینکه با توجه به سخت شدن کار تراکتورسازی در لیگ برتر آیا تمرکزشان را روی جام حذفی گذاشته‌اند یا نه، خاطر نشان کرد: اینطور نیست و ما در نیم فصل دوم اوج خواهیم گرفت. علاوه بر جام حذفی که در آن مدعی هستیم در لیگ برتر هم خودمان را به مرور به صدر جدول نزدیک می‌کنیم و به هر دو جام چشم داریم.

وی در رابطه با حضور تراکتورسازی در آسیا و قرعه‌ای که به این تیم خورده است گفت: در آسیا حریف آسان و سخت وجود ندارد و همه تیم‌ها در سطح بالایی قرار دارند و باید تلاش مضاعفی داشته باشیم تا در این رقابت‌ها نتیجه بگیریم. به نظرم قرعه خوبی به ما خورد و می‌توانیم با تقویت تیم در فرصت باقی مانده در آسیا هم به مراحل بالاتر صعود کنیم. این اولین تجربه آسیایی من است و شور و شوق زیادی برای آن دارم.

هافبک تراکتورسازی در پایان اضافه کرد: از هواداران که یک نیم فصل سخت پا به پای ما آمدند تشکر می‌کنم و امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم جواب محبت‌هایشان را بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز