خبرگزاری کار ایران

هدف ما حضور در ۵ تیم برتر لیگ است

محمدی مهر: حواسمان جمع است تا مغرور نشویم

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۸۱۴

مدافع پارس جنوبی جم گفت: تا به اینجای فصل خوب نتیجه گرفتیم اما حواسمان را جمع کردیم تا مغرور نشویم.

فرشاد محمدی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره آمادگی بازیکنان پارس جنوبی جم و دیدارهای جام شهدا گفت: خداراشکر شرایط عالی داریم و با اینکه خوب نتیجه گرفتیم اما در تعطیلات به دنبال برطرف کردن مشکلات بودیم. خدا روشکر هفته به هفته تمامی مسابقات را پیش بردیم.

وی ادامه داد: دیدارهای جام شهدا برای ما دوستانه محسوب می‌شود و برای آمادگی رو آنها حساب باز کردیم. اینگونه مسابقات در تعطیلات لیگ به ما کمک کرد تا شرایطمان را حفظ کنیم.

مدافع پارس جنوبی جم تصریح کرد: تا به اینجای فصل خوب نتیجه گرفتیم اما حواسمان را جمع کردیم تا مغرور نشویم. به دنبال اثبات ویژگی‌های پارس جنوبی به بقیه تیم ها هستیم و تلاش ما برای رقم زدن بهترین نتیجه است.

محمد مهر درخصوص روند پارس جنوبی و اینکه پیش بینی‌اش از رتبه پایان فصل چیست، عنوان کرد: نتایج انتظارات را بالا برده و برنامه خوبی را پیش گرفتیم که به اینجا رسیدیم و هدف گذاری ما حضور بین 5تیم برتر لیگ هفدهم است. خداراشکر از نظر مالی مشکلاتی نداریم و کار با آقای تارتار راحت است. ایشان سرمربی آرامی است که برای موفقیت پارس جنوبی تلاش می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز