خبرگزاری کار ایران

لمپارد به چلسی برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۵۹۱

ستاره سابق چلسی شایعه بازگشت به این تیم را رد نکرد.

به گزارش ایلنا، فرانک لمپارد، بازیکن اسبق چلسی انگلیس، که پس از بازنشسته شدن در ماه فوریه مربیگری‌اش را در رده تیم‌های 18ساله‌ی این باشگاه پشت سر گذاشت اکنون جدی ترین گزینه برای جایگزینی مایکل امینالو، مدیر فنی باشگاه چلسی است که دوشنبه هفته گذشته پس از 10سال حضور در این پست کناره گیری کرد.

لمپارد گفت: به مدت 7یا8 سال با مایکل همکاری کردم و نقش او در باشگاه هماهنگ کننده بود. با حضور در موفق ترین دوره‌های چلسی من فکر می‌کنم که مایکل سزاوار اعتبار زیادی است. هرکسی در چلسی علاقه دارد همانند او ادامه بدهد. 

بازیکن اسبق آبی‌های لندن ادامه داد: هنوز نظرم را نمی‌دانم. من یک فرد در چلسی هستم و دوست دارم که مدت زیادی در این باشگاه باشم. خواهیم دید.

علیرغم سکوتی که لمپارد در خصوص حضور در باشگاه چلسی نشان داده اما این فرد 39 ساله اذعان می‌کند که پست مدیریتی در این باشگاه رویای اوست.

"من به یادگیری نیاز دارم، با داشتن سابقه 20 سال بازی، لزوما شما به یک مدیر عالی تبدیل نمی‌شوید، بنابراین من باید اصول را یاد بگیرم، اما دوست دارم بتوانم تجربیاتم را به عنوان یک بازیکن انتقال بدهم. من دوست دارم با بازیکنان جوان کار کنم و امتحان کنم و آنها را نه فقط به عنوان بازیکنان بلکه به عنوان جوان راهنمایی کنم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز