خبرگزاری کار ایران

مونتلا: دارم تشییع جنازه‌ام را تماشا می‌کنم!

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۶۸

وینچنتزو مونتلا پس از تساوی بدون گل میلان در خانه آاک آتن به ‌شوخی گفت که انگار داشته تشییع جنازه‌اش را تماشا می‌کرده است.

به گزارش ایلنا، میلان با این تساوی صدرنشین گروهش در لیگ اروپا باقی ماند اما نمایش آنها چندان خوب نبود. مونتلا گفت: «راستش را بگویم، نیاز داریم کار کنیم. می‌بینم که تیم مشتاق کار است و کیفیت لازم را هم دارد. چند هفته پیش در حملات موقعیت‌های بیشتری می‌ساختیم اما در دفاع هم اجازه خلق موقعیت‌های بیشتری را می‌دادیم. حالا به اندازه سابق فرصت نمی‌سازیم اما به‌ندرت هم به حریفان اجازه حمله می‌دهیم. آاک در یارگیری نفر به نفر بسیار سرسختانه عمل می‌کرد. نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول بود اما نتوانستیم بازی را ببریم. از نظر آمار، شاید زیاد گل نمی‌زنیم اما مقابل کیوو چهار گل در یک بازی زدیم و شاید بهتر بود این گل‌ها را در دیدارهای مختلف پخش می‌کردیم!

گاهی حرکت توپ خوبی نداریم و این چیزی است که باید در آن بهتر شویم، چون زمانی که حریف کانال‌های پاس‌دهی شما را قطع می‌کند، مشکلات بیشتری برایتان پیش می‌آید. من نبرد خوبی از بازیکنانم دیدم. هیچ‌ کس عقب ننشست و من به آنها ایمان دارم.»

گفته می‌شود مونتلا در صورتی که فردا نتواند ساسولو را ببرد از کار برکنار خواهد شد. او می‌گوید: «مسابقه حساسی داشتیم و بازی بعدی هم احتمالا حساس است. سوسو مشکل عضلانی داشت و نخواستیم روی او ریسک کنیم، ولی او احتمالا در بازی مقابل ساسولو به میدان می‌رود. چند وقت است دارم تشییع جنازه خودم را تماشا می‌کنم! از این زاویه چیزهای جدیدی می‌بینید. شوخی به کنار، باشگاه من را باور دارد و خواهیم دید که چه می‌شود.»

لئوناردو بونوچی هم از مونتلا حمایت کرد، ولی گفت که میلانی‌ها شخصیت و اعتماد به نفس لازم را ندارند. او گفت: «دو بازی مقابل آاک عجیب بود، چراکه آنها اغلب یارگیری  و تلاش می‌کردند همه ‌جا دور و بر ما را شلوغ کنند، به جز دفاع ما را. می‌دانستیم بازی سختی است اما امتیاز خوبی گرفتیم و حالا به فکر بازی با ساسولو هستیم. می‌خواهیم در سری آ به روند خوبی برسیم.»

او در سری آ دو هفته دور از میادین بود، چرا که با آرنج به الئاندرو روزی، مدافع جنوا ضربه زده بود. بونوچی می‌گوید: «من در این دو هفته عالی تمرین کردم و گام‌های مهمی به جلو برداشتم، هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روانی. پس از آن اتفاقی که افتاد، باید کمی ارتباطم با اطراف را قطع می‌کردم.»

این ستاره سابق یوونتوس به دفاع از مونتلا برخاسته است: «ما هستیم که پا به میدان می‌گذاریم. موضوع فقط ایده‌های مربی نیست و عملکرد بازیکنان هم مهم است. ما نیاز داریم نتیجه بگیریم تا آن شور و شوقی که در تابستان داشتیم را برگردانیم. من کیفیت زیادی در این تیم می‌بینم اما کمی شخصیت و اعتماد به نفس لازم را کم داشتیم تا بتوانیم در هنگام داشتن توپ، مسوولانه‌تر رفتار کنیم.»

بونوچی در حالی به مصاحبه بعد از بازی آمد که لبش پاره شده بود: «در آخرین لحظات بازی استوک یکی از بازیکنان روی لب من آمد اما این هم بخشی از بازی است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز