خبرگزاری کار ایران

نه مهاجم ششدانگ نه هافبک طراح؛

حلقه گمشده این روزهای سپاهان چیست؟

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۹۴۰

سپاهان در فصل جدید نتایج خوبی کسب نکرده و به نظر می‌رسد این موضوع یک دلیل مهم دارد.

به گزارش ایلنا، سپاهان علی‌رغم خلق موقعیت‌های متعدد گلزنی بازنده از زمین خارج شد تا سرمربی این تیم به فکر چاره‌ای برای این معضل جدی باشد. وقتی زلاتکو کرانچار در مقطع پایانی لیگ شانزدهم به سپاهان بازگشت و تیم اصفهانی از ۶ دیدار آخر فصل چهار بازی را با برد پشت سر گذاشت این تصور به وجود آمد که روزهای طلایی سپاهان دوباره آغاز شده است.

نتایج درخشان روزهای پایانی فصل پیش باعث شد تا هواداران سپاهان با خوشبینی کامل به استقبال لیگ هفدهم بروند هرچند که برخی اتفاقات خواسته و ناخواسته نقل و انتقالات جای اندک نگرانی را برای آنها باقی گذاشته بود. حتی بدبین‌ترین هوادار سپاهان هم تصورش را نمی‌کرد که تیم اصفهانی از ۱۱ هفته ابتدایی لیگ تنها ۱۱ امتیاز کسب کند. طلایی‌پوشان در حالی در رتبه‌های پایینی جدول جای خوش کرده‌اند که در بیشتر مسابقات عملکرد خوبی دارند.

در دیدار با پیکان آنها در حالی ورزشگاه نقش جهان را دست خالی ترک کردند که تا واپسین دقایق بازی برای کسب حداکثر امتیازات مسابقه تلاش می‌کردند. از دست رفتن موقعیت‌های پرشمار گلزنی باعث شد تا سپاهان علی‌رغم ارائه بازی برتر بازنده زمین لقب بگیرد و کرانچار را با این سوال بی‌جواب مواجه کند که چرا تیمش با وجود ارائه بازی خوب تا این اندازه در گلزنی ناتوان است. این طور که به نظر می‌رسد، سپاهان این روزها چوب نداشتن یک رهبر و بزرگ‌تر در میانه میدان خود را می‌خورد.

بازیکنی که بتواند به خوبی از پس مدیریت جوانان حاضر در تیم برآید یکی مثل محرم نویدکیا. چه بسا اگر این بازیکن باتجربه و به اصطلاح بزرگ در ترکیب سپاهان وجود داشت این تیم مقابل پیکان به آن شکل غافلگیر نمی‌شد و می‌توانست از نمایش بهتری که در طول 90 دقیقه ارائه داده بود، نتیجه بهتر کسب کند.

نکته‌ای که خود کرانچار و مدیران باشگاه سپاهان هم به آن پی بردند و اولتیماتوم پایان بازی در رختکن به سپاهانی‌ها مبنی بر اینکه باید تا هفته پایانی نیم فصل به خود بیایند در غیر این صورت از فهرست کنار گذاشته خواهند شد، پیرو همین موضوع و حقیقت حاکم بر تیم محبوب نصف جهان است که باعث شد تا زردپوشان به نفس نفس بیفتند و دوباره کابوس‌ها بالای سر اردوی تیم شان سایه برافکند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز