خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس تنها رقیب ما برای قهرمانی است

سینگ: کوچک و بزرگ ندارد، همه از پارس جنوبی می‌ترسند!

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۷۳۳

وینگر پارس جنوبی جم عنوان کرد که به روند خوبی دست پیدا کرده‌اند و تمامی تیم‌های لیگ برتری از پارس جنوبی می‌ترسند.

امید سینگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره مصدومیتش که منجر  از دست دادن بازی برابر سپیدرود بود، اظهار داشت: با بدشانسی مواجه شدم و در یک استارت در بازی دوستانه همسترینگ زانوی راستم کشیده شد. دو هفته هم از ناحیه آشیل پا مصدوم بودم اما در بازی گذشته موفق شدم گلزنی کنم. به جراحی نیاز ندارم و سعی‌ام بر این است که به بازی برابر فولاد پس از تعطیلات چند روزه لیگ برسم.

پارس جنوبی جم در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل سپیدرود رشت قرار می‌گیرد، سینگ درباره اینکه حضور در این بازی را از دست داده عنوان کرد: تیم ما در حال حاضر شخصیتش را به دست آورده و هر تیمی برابر ما دفاعی بازی می‌کند. سپیدرود هم تیمی خوبی است و استقلال هم برابر ما تدافعی بازی کرد؛ دیگر تیم‌های کوچک و بزرگ ندارد همه تیم‌‌ها از پارس جنوبی می‌ترسند! بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داریم و امیدوارم نتیجه بازی برابر سپیدرود همانند بقیه بازی‌ها شکست پارس جنوبی نباشد.

وینگر پارس جنوبی جم درباره حواشی که پیرامون سرمربی این تیم ایجاد شده بود، عنوان کرد: آقایانی که این بحث‌ها را مطرح می‌کنند مانند مگس‌هایی دور شیرینی‌اند! دوست دارند یک ناخنکی بزنند ولی کارمان را محکم ادامه می‌دهیم. آقای تارتار شخصیت والایی دارد و اینگونه بحث‌ها واقعا بی شرمانه است. ایشان به جادو و جنبل اعتقادی ندارند. ناخن تارتار لای در گیر کرده بود و این حواشی خنده دار است. امید ما به خداست و همینگونه جلو می‌رویم. تنها رقیب ما برای قهرمانی پرسپولیس است و در سال اول نباید از ما انتظار قهرمانی داشته باشند. از شهاب حسینی تشکر می‌کنم که طرفدار پارس جنوبی است و یا این کار به ما روحیه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز