خبرگزاری کار ایران

محرومیت کیانی جای بخشش دارد

طاهران: امیدوارم شریفی پیش ما بماند/ بدون اجازه امیرخان وارد زمین نمی‌شوم

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۲۸۸

هافبک تراکتورسازی از شرایط تیمش پیش از بازی با ذوب‌آهن می‌گوید.

علی طاهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی پر گل تراکتورسازی مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم و خیلی بد بازی را شروع کردیم ولی رفته رفته بهتر شدیم و در دقایق پایانی به اوج بازی‌مان رسیدیم و توانستیم از شکست فرار کنیم و در وقت‌های تلف شده به مراتب سرتر از حریف بودیم و همین موضوع باعث شد با نتیجه پرگل به پیروزی برسیم.

وی افزود: ما فاصله‌ای تا حذف شدن نداشتیم ولی تا دقیقه آخر امیدمان را از دست ندادیم و تلاش کردیم نتیجه را برگردانیم و خدا را شکر در دقایق پایانی این اتفاق افتاد تا شرمنده هواداران نشویم.

هافبک تراکتورسازی در مورد درخشش مهدی شریفی در این دیدار گفت: شریفی همیشه مهاجم خوبی است و این بازی هم مثل همیشه خوب بود. من از قرارداد این بازیکن خبر ندارم ولی شنیده‌ام نیم فصل باید به سپاهان برگردد. امیدوارم این اتفاق نیافتد و در جمع ما بماند چرا که به او نیاز داریم.

طاهران با اشاره به محرومیت کیانی و اینکه گفته می‌شود باشگاه در تلاش است تا محرومیتش را تعلیق کند عنوان کرد: در این مورد بارها صحبت کرده‌ایم ولی امیدوارم محرومیت کیانی لغو شود چون نقش کلیدی در تیم ما دارد و فکر نمی‌کنم محرومیت او غیر قابل بخشش باشد.

وی در پایان با اشاره به بازی مقابل ذوب‌آهن در هفته یازدهم گفت: بازی خیلی سختی داریم ولی محکوم به پیروزی هستیم و نباید اجازه دهیم امتیاز از تبریز خارج شود. البته ذوب‌آهن تیم خوبی است که بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. ضمن اینکه امیرخان اولین مربی من بود که در لیگ برتر به من بازی داد و از او ممنونم و قطعاً پیش از بازی برای حضور در زمین از او اجازه می‌گیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز