خبرگزاری کار ایران

ساکت: مدیریت تراکتورسازی به خوبی بحران را پشت‌سر گذاشت/ پرونده بازیکنان خارجی این تیم بسته شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۰۳

دبیرکل فدراسیون فوتبال به تقدیر از عملکرد مدیریت باشگاه تراکتورسازی پرداخت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال در برنامه زنده موج فوتبال شبکه سهند درباره پرونده‌های باشگاه تراکتورسازی در فیفا اظهار داشت: مدیران باشگاه تراکتورسازی می‌توانند شهادت دهند که فدراسیون به‌عنوان یک یار در رفع مشکلات این تیم در کنارشان بوده است. خوشبختانه باید اعلام کنم که مدیریت باشگاه تراکتورسازی به‌خوبی از پس حل بحران به وجود آمده برآمد و این بحران را به‌خوبی مدیریت کرد که جای تقدیر دارد.

وی افزود: در بین باشگاه‌هایی که مثل این باشگاه دچار مشکلات بزرگی بودند که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم جزو این باشگاه‌ها بودند تراکتورسازی بهترین و قوی‌ترین کار را انجام داد و توانست فضای خودش را به یک فضای سازمان‌یافته تغییر دهد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: پرونده بازیکنان خارجی این تیم تمام شد که به‌طور رسمی توسط فیفا اعلام شد و ما هم عیناً انعکاس دادیم. این به همت اساسی مدیران این باشگاه صورت گرفت و فدراسیون فوتبال هم در کنار این باشگاه بود. تلاش فدراسیون این است که این ظرفیت بزرگ ملی که در تبریز وجود دارد روزبه‌روز بالنده‌تر و قوی‌تر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز