خبرگزاری کار ایران

حمدی‌نژاد: جهانیان بداند معروف شدن خرج دارد/ او فقط خواست شرکتش را تبلیغ کند/ هرگز تماسی با ما گرفته نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۰۸۵

مدافع سابق نفت تهران ادعای جهانیان در مورد تعامل با طلبکاران باشگاه را رد می‌کند.

وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص ادعای مالک باشگاه نفت که گفته بود با طلبکاران باشگاه توافق کرده است اظهار داشت: به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد و هیچ تماسی نه با من و نه سایر بازیکنان برقرار نشده است و فقط حرف است. من و سایر طلبکاران نفت در تماس هستیم و با کسی تماسی گرفته نشده است.

وی افزود: جهانیان با گرفتن امتیاز نفت با کمترین هزینه شرکتش را تبلیغ کرد و در این کار موفق شد و با کمترین هزینه توانست اسمش را سر زبان‌ها بیاندازد. اگر او می‌خواهد معروف شود بداند معروف شدن هزینه دارد. جهانیان اگر می‌خواست تا این حد در صدا و سیما و رسانه‌ها برندش را تبلیغ کند باید میلیاردها تومان هزینه می‌کرد ولی با 400-500 میلیون سر و ته قضیه را هم آورد.

مدافع سابق نفت تهران در ادامه گفت: کمیته انضباطی متاسفانه از ما حمایت نمی‌کند. ما پول نمی‌گیریم و مالیاتش را پرداخت می‌کنیم. اگر وضعیت اینگونه ادامه پیدا کند مجبور می‌شوم شکایتم را به AFC ببرم. فکر می‌کنم ضمانت‌های لازم گرفته شده است که اگر به مطالبات رسیدگی نشود امتیاز نفت را از این شرکت بگیرند.

حمدی‌نژاد در پایان گفت: اگر جهانیان واقعاً با بازیکنی توافق کرده بود یا بدهی‌ کسی را پرداخت می‌کرد مدارک و مستنداتش را هزار جا پخش می‌کرد و مطمئن باشید صحبت‌های او واقعیت ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز