خبرگزاری کار ایران

دیبالا می‌تواند توپ طلا را ببرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۲۲

دیوید ترزگه گفته که پائولو دیبالا می‌تواند در آینده فاتح توپ طلا شود.

به گزارش ایلنا، دیبالا پیراهن شماره 10 یوونتوس را در این فصل به تن می‌کند و در تنها 10 مسابقه رسمی، 12 گل زده است. ترزگه می‌گوید: «دیبالا می‌تواند توپ طلا را فتح کند. من فکر می‌کنم که او شخصیت مناسب این کار را دارد. من اغلب می‌شنوم که دیبالا و لیو مسی را با هم مقایسه می‌کنند و به نظرم این مقایسه‌ها برای او خوب است و باعث می‌شود پیشرفت کند.»

او درباره نیمکت‌نشینی گونسالو ایگواین هم صحبت کرده است: «او در طول دوران بازی‌اش استمراری عالی داشته است و می‌توان قهرمان‌ها را از رفتارشان در لحظات دشوار تشخیص داد. او اخیرا از نظر فیزیکی بهتر شده و این یعنی می‌خواهد سخت تمرین کند و نشان دهد که چه کارهایی می‌تواند انجام دهد. شاید حضور روی نیمکت به سود او شده است.»

ترزگه همچنین گفت که بزرگترین حسرتش در یوونتوس، نایب‌قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان 2003 بوده است. بازی یووه با میلان در فینال در اولدترافورد با تساوی یک بر یک به پایان رسید و میلان در ضربات پنالتی پیروز شد. ترزگه گفت: «بزرگترین حسرت من آن فینال لیگ قهرمانان است. تنها 24 سال داشتم و وقتی که باختم فکر می‌کردم دوباره فرصت قهرمانی اروپا را پیدا می‌کنم. متاسفانه دیگر این فرصت برای من پیش نیامد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز