خبرگزاری کار ایران

کنایه‌ی محمود فکری به وینفرد شفر؛ چون خارجی است جوان است!

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۱۱۷

سرمربی نفت مسجد سلیمان معتقد است اشتباه کوچک شاگردانش موجب کنار رفتن از جام جذفی شد.

محمود فکری، سرمربی نفت مسجد سلیمان، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص دیدار روز گذشته برابر گسترش فولاد تبریز در جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و گسترش فولاد با اینکه تیم لیگ برتری بود بازیکنان ما هم لیگ برتری بازی کردند. بازی که می‌توانستیم بیشتر از 5یا6 گل بزنیم. به بازیکنانم گوشزد کرده بودم که اعتماد به نفس بالا داشته باشند اما متاسفانه همان چیزی که از آن ترس داشتم اتفاق افتاد. روی اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم و از جام حذفی کنار رفتیم. این دومین باخت ما در فصل جاری بود و پیش از این در لیگ یک فقط به خونه به خونه باختیم. 

وی ادامه داد: برد برابر راه آهن موجب شد تا در صدر جدول بمانیم. امسال تیم‌های زیادی برای صعود به لیگ برتر مدعی هستند.

فکری در واکنش به این سوال که شما اگر مربی باشید و دستیارانتان را باشگاه انتخاب کند، شما قبول می‌کنید؟ ، گفت: این تعامل سرمربی با باشگاه است که چنین شرطی را قبول می‌کند. مهم این است که مربی جدید چه کارآمدی داشته باشد. اگر او فقط به دنبال حضور روی نیمکت باشد همان بهتر که به کادر فنی اضافه نشود. مربی باید همگام با سرمربی تیم باشد و برای موفقیت تیم تلاش کند.

پیشکسوت استقلال درباره مدت زمان قرارداد شفر با استقلال اظهار داشت: این قرارداد با صلاحدید باشگاه به سرانجام رسیده و پیش بینی یک سری مسائل دور از انصاف نبوده است. با رزومه این سرمربی حاضر به امضای قرارداد با او شدند اما اینکه در ایران موفق خواهد بود یا خیر موجب شد تا با شرط تمدید قرارداد به استقلال بپیوندد که اگر موفق نشد باشگاه در این بین ضرر نکند.

فکری درباره اینکه سن برای خارجی‌ها تنها یک عدد است، گفت: در حال حاضر 50 ساله هستم و برای قوبل هدایت یک تیم به من می گویند شما جوانی. 10 سال دیگر هم می‌گویند شما کم تجربه هستی. حالا سرمربی خارجی 30 ساله هم باشد رزومه خوبی دارد و اگر 80 ساله هم باشد جوان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز