خبرگزاری کار ایران

کاپیتان سابق استقلال در گفت و گو با ایلنا:

واکنش امیرحسین صادقی به خط خوردن برابر پرسپولیس: هر وقت بخواهم درباره استقلال حرف می‌زنم

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۴۴۱

مجید جلالی در تصمیمی جنجالی در آستانه دیدار با پرسپولیس امیرحسین صادقی را از اردوی تیمش خارج کرد.

امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص کنار گذاشته شدنش از پیکان اظهار داشت: به من گفتند در این بازی حضور نداشته باش من هم چون کادر فنی چنین تصمیمی گرفته اطاعت می‌کنم.

وی درباره اینکه همیشه مقابل پرسپولیس از انگیزه بالایی برخوردار بوده تصریح کرد: بازی کردن مقابل پرسپولیس زیاد مهم نیست. مربی تیم صلاح دیده من حضور نداشته باشم. انشاالله در روزهای آینده به تمرینات اضافه خواهم شد.

مدافع پیکان در ادامه افزود: امروز برای تشویق پیکان به ورزشگاه می‌روم و کنار تیم حضور خواهم داشت.

صادقی در خصوص اینکه پرسپولیس این روزها در بهترین شرایط خودش قرار دارد. خاطرنشان کرد: پیکان هم شرایط خوبی دارد و مطمئن باشید امشب بازی خوبی را شاهد خواهید بود.

مدافع پیکان در خصوص اینکه شاید به خاطر مصاحبه‌هایی که برای استقلال انجام می‌دهد از تیم کنار گذاشته شده است، افزود: تاکنون کسی در این باره به من چیزی نگفته است من هر وقت بخواهم در مورد استقلال صحبت می‌کنم.

صادقی درخصوص اینکه روز گذشته در صفحه مجازی خودش از هواداران استقلال خواست برای سلامتی پدر کاپیتان این تیم دعا کنند، گفت: دیروز با مهدی رحمتی صحبت کردم اصلا شرایط خوبی ندارد فوتبال تمام می‌شود و می‌رود شما ببینید گنده‌های فوتبال ما همه زیر خاک هستند از بقیه هم کسی خبر ندارد امیدوارم پدر رحمتی هر چه زودتر سلامتی خودش را به دست آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز