خبرگزاری کار ایران

در زمین سایپا و پدیده هم هوادار داشتیم

ابراهیمی: هواداران ورزشگاه یادگار امام (ره) را پر کنند/ به روند پیروزی‌هایمان ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۵۰۱

مهاجم با تجربه تراکتورسازی از هواداران تیمش خواست ورزشگاه یادگار امام (ره) را پر کنند.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با سایت رسمی تراکتورسازی، در آستانه بازی با سیاه‌جامگان گفت: روز جمعه برای ما روز مهمی است. در آستانه اولین سالگرد درگذشت امیرعلی همه بچه‌های تیم به یاد او هستند و هواداران هم می‌خواهند با حضور خودشان نشان بدهند که یادش همیشه در قلب ماست. هواداران ما ورزشگاه را پر می‌کنند و یک روز خاطره‌انگیز را در کنار هم رقم می‌زنیم.

ابراهیمی اضافه کرد: شکر خدا وضعیت بچه‌ها خوب است و می‌خواهیم روند موفقیت‌هایمان استمرار پیدا کند. تمرینات خوبی داشتیم و همدل و متحد هستیم برای کسب دومین پیروزی خانگی. به لطف خدا در ۲ بازی پیاپی بیرون از خانه پیروز شدیم و حالا دوباره در زمین خودمان به میدان می‌رویم.

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: حضور پرشور هواداران به ما انرژی متفاوتی می‌دهد و در کنار آن‌ها همیشه باقدرت و اعتمادبه‌نفس بیشتری بازی می‌کنیم. ما در زمین سایپا و پدیده هوادار داشتیم طبیعتاً این حمایت و همراهی در خانه خودمان چندین برابر است و به لطف خدا برای شادی روح امیرعلی با یک بازی خوب بازهم مقابل هوادارانمان سربلند می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز