خبرگزاری کار ایران

یک گام دیگر برای افتخار تاریخی

الاهلی 1 - پرسپولیس 3 ؛ شکست ناپذیر و تاریخساز

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۸۷۱

تعویض های طلایی برانکو بازهم جواب داد تا پرسپولیس 10 نفره با برد 3 - 1 مقابل الاهلی، راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس به عنوان تنها نماینده فوتبال کشورمان که در جمع 8 تیم پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، از ساعت 19:45 امشب به مصاف الاهلی عربستان رفته است تا دور برگشت این بازی را برگزار کند و تکلیفش برای صعود یا حذف از این رقابت‌ها مخشص شود.

بازی رفت دو تیم که به میزبانی پرسپولیس برگزار شده بود با تساوی 2-2 به پایان رسید و حالا شاگردان برانکو برای صعود به پیروزی یا تساوی با 3 گل یا بیشتر نیاز دارند.

 

تیم داوری:

داور اول: مای مانینگ (چین)

کمک‌ها: هووا ویمینگ فا مینک - وانگ دیسین (چین)

داور چهارم: پالیا جورج پریانگا نامال (سریلانکا)

 

 

 

کارت زرد: فرشاد احمدزاده(37) - حسین ماهینی(57) - محمد انصاری(73)  پرسپولیس / باخشوین(36)  الاهلی

کارت قرمز: کمال کامیابی نیا (11) پرسپولیس / موتاز هوساوی(82) الاهلی

 

گل‌ها:

الاهلی 0 - 1 پرسپولیس (علی علیپور دقیقه 5): پاس در عمق زیبای مسلمان و فرار علی علیپور که در یک نبرد تن به تن مدافع عربستان را از پیش رو برداشت و با یک بغل پای دقیق گل اول بازی را برای سرخپوشان به ثمر ساند.

  الاهلی 1 - پرسپولیس 3 ؛ شکست ناپذیر و تاریخساز

الاهلی 1 - 1 پرسپولیس ( صالح الامری دقیقه 62): ضربه فنی  الامری به گوشه دروازه بیرانوند رفت تا بازی یک بر یک مساوی شود.

الاهلی 1 - 2 پرپسولیس (گادوین منشا دقیقه 80): ضربه شایان مصلح  را موتاز هوساوی با دست برگشت داد تا داور اعلام پنالتی کند. گادوین منشا پشت ضربه پنالتی ایستاد و برخلاف حرکت دروازه بان توپ را به گل تبدیل کرد.

الاهلی 1 - 3 پرسپولیس (مهدی طارمی دقیقه 94):خطای پنالتی روی بشار رسن را مهدی طارمی تبدیل به گل کرد تا صعود نماینده ایران به جمع 4 تیم برتر آسیا قطعی شود. 

 

ترکیب الاهلی:

محمد العویس، موتاز هوساوی، محمد الفتیل، سعید المولد، شیفو، کلود امیر، الاسمری، تیسیر، صالح الامری ( 75 علی الاسماری )، لئوناردو و عمر السوما

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی ‌نیا، محسن مسلمان (61 بشار رسن)، وحید امیری، فرشاد احمدزاده(شایان مصلح 75)، مهدی طارمی و علی علیپور(گادوین منشا 65)

 

  الاهلی 1 - پرسپولیس 3 ؛ شکست ناپذیر و تاریخساز

 

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 01: با اشتباه شجاع خلیل زاده می رفت که دروازه پرسپولیس باز شود که بیرانوند با یک واکنش به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 11:کمال کامیابی نیا به دلیل خطا روی بازیکن الاهلی با کارت قرمز داور روبرو شد تا پرسپولیس 10 نفره به کار خود ادامه دهد.

دقیقه 16:ضد حمله خطرناک بازیکنان پرسپولیس ،حرکت علیپور از سمت راست و پاس این بازیکن برای طارمی که در دهانه دروازه مدافع الاهلی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 18:باز هم علیپور با جا گذاشتن مدافع الاهلی صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه علیپور از زاویه بسته با واکنش العویس راهی کرنر شد.

دقیقه 44: ضربه ایستگاهی محسن مسلمان به مهدی طارمی رسید و طارمی هم با سینه توپ را به احمدزاده رساند، اما ضربه احمدزاده با برخورد به مدافعان الاهلی برگشت داده شد.

دقیقه 49:ضربه سنگین سعید الموالید به شکل خطرناکی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 50: سوما موقعیت گلزنی به دست آورد که خروج به موقع بیرانوند مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه 55:اشتباه مدافعان الاهلی توپ را مهدی طارمی رساند که طارمی پس از عبور از مداغع الاهلی سرنگون شد که بازیکنان پرسپولیس در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند.در ادامه ضربه فرشاد احمدزاده با ختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60: دفع ناقص ماهینی توپ را جلوی پای العمری فرستاد که ضذبه بی دقت این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه 73: ضربه صالح الامری از داخل محوطه جریمه به شکل خطرناکی زده شد و به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 77:سومه بازیکن الاهلی شوتی از پشت محوطه هجده قدم زد اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیادی به بالای دروازه پرسپولیس رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز