خبرگزاری کار ایران

ادعای عجیب هافبک جوان تراکتورسازی؛

بگذارید اشتباهات داوری یک بار به نفع تراکتورسازی باشد

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۰۹۹

اعتراص به گل پیروزی بخش تراکتورسازی مقابل پدیده در جام حذفی تمامی ندارد و واکنش هافبک جوان سرخپوشان تبریزی را در پی داشته است.

به گزارش ایلنا، واکنش علی طاهران، هافبک جوان تراکتورسازی به این اعتراض‌ها اما در نوع خود جالب است. او در این رابطه گفته: «من آن صحنه را ندیدم اما اشتباهات داوری هم می‌تواند به نفع یک تیم باشد و هم به ضررش. چندین بار تاکنون اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است، حالا بگذارید یک بار هم به نفع‌مان باشد. در طول بازی هم داور چندین بار می‌توانست به بازیکنان پدیده کارت زرد نشان بدهد اما این کار را نکرد. گل‌محمدی هم به همین موضوع معترض بود. گل‌محمدی از اول تا آخر بازی کنار زمین حرف نزد اما داور با یک اعتراض خیلی کوچک، او را از کنار زمین اخراج کرد.» تراکتورسازی در چارچوب لیگ برتر، هفته آینده باید به مصاف سیاه جامگان برود و طاهران درباره این بازی توضیح داده: «ما در لیگ برتر هم با سیاه‌جامگان بازی داریم. امیدوارم در آن بازی خانگی هواداران بیایند و به ما کمک کنند تا بتوانیم سیاه‌جامگان را هم مانند پدیده شکست بدهیم. هواداران نباشند، تیم ما هیچ است.»

طاهران تأکید کرده: «تراکتورسازی الان هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی است. ما چیزی از دیگر تیم‌ها کم نداریم و توانستیم بهترین تیم‌های ایران را شکست بدهیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز