خبرگزاری کار ایران

افشای دلیل درگیری مورینیو و مارک هیوز

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۰۹۷

ژوزه مورینیو پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر استوک‌سیتی حاضر نشد با مارک هیوز دست بدهد، چرا که مربی استوک تلاش کرده بود کاری کند که او اخراج شود.

به گزارش اینا، مورینیو پس از سوت پایان بازی، هیوز را تحویل نگرفت و هیوز هم به این اشاره کرد که «منچستریونایتد نتیجه‌ای منفی گرفته و مورینیو واکنش بدی نسبت به این قضیه داشته است.» اما منابع آگاه می‌گویند مورینیو از این ناراحت شد که هیوز از نیل سواربریک، داور مسابقه خواست مورینیو را اخراج کند.

مورینیو وارد منطقه فنی مربیان استوک‌سیتی شده بود و هیوز هم به او گفته بود: «گم شو!» و سپس از داور خواسته بود مورینیو را به سکوها بفرستد.

مورینیو با دیگر اعضای کادر فنی استوک دست داد. او در یک صحنه وارد منطقه فنی استوک شد و هیوز هم او را هل داد. مورینیو پس از مسابقه حاضر نشد وارد جنگ روانی شود و در این باره توضیح دهد. هنگامی که در یک مصاحبه از او در این باره پرسیدند، پاسخ داد: «ترجیح می‌دهم این سوال را جواب ندهم، چون پرسش شما سوال بدی است، چون طوری رفتار می‌کنید که انگار این خطای من و مشکل من است. سوال شما صحیح نیست. شرمنده‌ام. من درباره موضوعات احمقانه صحبت نمی‌کنم. دیگر زیادی برای این کار پیر شده‌ام.»

هیوز سپس در نشست خبری پس از بازی گفت که مورینیو بازنده بدی است: «من او را هل دادم چون وارد منطقه فنی من شده بود. شاید به همین دلیل بود که نخواست با من دست بدهد. این نتیجه برای او منفی به حساب می‌آید. گاهی مربیان شش تیم برتر لیگ، هنگامی که نتیجه‌ای منفی می‌گیرند، خیلی مهربانانه برخورد نمی‌کنند. واکنش او شاید اشتباه بود. راستش را بگویم، من هم سابقه خوبی در دست دادن ندارم. شاید این مشکل از من باشد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز