خبرگزاری کار ایران

وقتی به بازیکنان احترام گذاشته نمی‌شود حق دارند ناراحت شوند

آزمون: دقایق آخر تمرکز کافی نداشتیم/ بی‌برنامگی باعث برهم خوردن جشن صعود شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۶۷۳

مهاجم تیم ملی کشورمان در مورد دیدار مقابل سوریه و تساوی در این بازی می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سردار آزمون در خصوص تساوی ایران مقابل سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 اظهار داشت: بازی خوبی بود ولی متاسفانه عدم تمرکز در دقایق پایانی باعث شد روی یک غلفت دروازه ما باز شود و در حالی که می‌توانستیم به سادگی پیروز شویم در نهایت به تساوی رضایت دادیم.

وی در مورد برهم خوردن جشن صعود تیم ملی گفت: بی‌برنامگی باعث این اتفاق شد. در حالیکه بچه‌ها آماده برگزاری جشن بودند به ما گفتند AFC اجازه برگزاری این مراسم را به ما نمی‌دهد. می‌شد از قبل این مسائل را با برنامه‌ریزی حل کرد ولی متاسفانه انجام نشد. بچه‌ها هم وقتی به آنها احترام گذاشته نمی‌شود حق دارند ناراحت باشند.

مهاجم تیم ملی با اشاره به وقت‌کشی حریف عنوان کرد: فوتبال همین است و در کشورهای عربی چنین چیزی رایج است و همیشه اتفاق افتاده است که وقتی نتیجه می‌گیرند دست به وقت‌کشی و تمارض می‌زنند.

آزمون در مورد شکسته‌شدن رکورد تیم ملی در این دیدار هم گفت: رکورد بسته ماندن دروازه شکسته شد ولی خدارا شکر شکست ناپذیری ما همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز