خبرگزاری کار ایران

کار کردن در استقلال و پرسپولیس سخت است

خط و نشان وینگو برای منصوریان: امیدوارم بمانی اما برابر ما بازنده هستی

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۲۱۲

وینگو بگوویچ اکنون در شرایطی برابر منصوریان قرار خواهد گرفت که پیش از این خودش روی نیمکت پرسپولیس تجربه کرده بود و باعث برکناری‌اش شده بود.

علیرضا منصوریان در یکی از دیدارهایی که با اولتیماتوم مواجه شده باید برابر گل گهر سیرجان قرار گیرد. تیمی که هدایت آن برعهده وینگو بگوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس است. وینگو در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن احترام به استقلال و هوادارانش، انگیزه تیمش را پیروزی در این دیدار و حضور در ادامه مسیر جام حذفی عنوان کرد. 

وینگو بگویچ، در خصوص برد روز گذشته تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی سختی بود. توانستیم یک برد خوب را کسب کنیم. من از نتیجه بازی راضی هستم ولی تنها چیزی که نگران کننده است این است که ما در چمن مصنوعی بازی می‌کنیم و این روی کیفیت تیم ما اثر دارد. باشگاه تلاش می‌کند تا ما در یک ورزشگاه دیگر بازی‌های خانگی‌مان را برگزار کنیم.

وی در خصوص رویارویی تیمش در جام حذفی مقابل استقلال افزود: استقلال یک باشگاه بزرگ است که قدمتی زیاد در فوتبال ایران دارند. ما برای حضور در این بازی ابتدا به بازی‌مان در لیگ مقابل مس کرمان فکر می‌کنیم و سپس به این بازی و برای موفقیت در هر دو بازی بزرگ پیش رو تلاش و تمرکز به کار خواهیم گرفت.

سرمربی کروات گل گهر درباره اینکه اگر در این بازی پیروز شود، منصوریان از استقلال برکنار خواهد شد گفت: من از این موضوع  خبر ندارم. فقط این را می‌دانم که هر مربی تلاش می‌کند که تیمش موفق شود. استقلال پارسال نتایج خوبی گرفته اما در تیم‌های استقلال و پرسپولیس کار کردن سخت است. من خودم در پرسپولیس حضور داشتم و از فشار تماشاگر و حتی شما خبرنگاران اطلاعات کافی دارم.

وی ادامه داد: متاسفانه فوتبال همیشه اینگونه است. همیشه باید در بهترین سطح قرار داشته باشی. من از منصوریان و مربیان جوان حمایت می‌کنم فرقی هم برایم ندارد که مربی در کدام باشگاه حضور داشته باشد. امیدوارم منصوریان سال‌ها در استقلال بماند و کارش را دنبال کند اما کار هر مربی پیروزی و تلاش برای موفقیت تیم خودش است.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم اذعان داشت:‌ پرسپولیس تیم خیلی خوبی است. سه سال است در کنار هم هستند. وقتی بازی الاهلی را دیدم متوجه شدم این تیم خط دفاع خوبی ندارد و پرسپولیس می‌تواند از همین نقطه ضعف در بازی برگشت برای پیروزی استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز