خبرگزاری کار ایران

خطر بیخ گوش نفت مسجدسلیمان / درخواست پیگیری جدی از وزیر نفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۵۶۰

باشگاه نفت مسجد سلیمان همانند همنام تهرانی‌اش از مشکلات شدید مالی رنج می‌برد و بدهی عقب افتاده دارد.

به گزارش ایلنا، داریوش حسن پور، سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعد از بازی مقابل ماشین سازی تبریز گفت: ضمن تشکر از عملکرد خوب بازیکنان و زحمات کادر فنی و درراسآنهامحمودفکری بابت برد شیرین از آینده تیم نفت مسجدسلیمان در مسابقات لیگ دسته یک کشور ابراز نگرانی شدید کرد.

وی ادامه داد: آینده تیم نفت مسجدسلیمان در هاله ای از ابهام قرار دارد.با توجه به بدهی های مربوط به زمان حضور تیم در لیگ برتر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواستار پرداخت بدهی ها شده است.

حسن پور افزود: این بدهی ها در یکی دو سال اخیر استرس زیادی به تیم وارد نموده است و همواره باعث برهم زدن آرامش کادرفنی و بازیکنان تیم شده است. بعد از تعهد کتبی مدیرعامل ورزش مناطق نفت خیز جنوب جناب آقای مهندس هدایت یزدی در کمیته انضباطی مجوز بازی فقط برای بازی با ماشین سازی تبریز صادر شده است؛ برای دیدار مقابل صباقم نیاز به پرداخت بدهی های باشگاه می‌باشد.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه‌ی مهندس هدایت یزدی و مهندس قباد ناصری وقت آن رسیده است که مدیران ارشد وزارت نفت در خصوص بدهی های تیم نفت مسجدسلیمان راه حل مناسبی را در نظر بگیرند و بودجه‌ی مالی جهت پرداخت بدهی‌های معوقه اختصاص دهند تا تیم نفت مسجدسلیمان بتواند با خیال آسوده به کار خود ادامه دهد.
حسن پور ادامه داد: تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان و جوانان این شهر همین تیم فوتبال استاز جناب آقای مهندس زنگنه وزیر محترم نفت، استاندار خوزستان، نمایندگان محترم استان خوزستان و نماینده محترم شهرستان مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی خواهشمندم با توجه به زمان کم باقی مانده تا دیدار مقابل صباقم که روز دوشنبه ۲۳ مرداد می‌باشد، تکلیف بدهی های معوقه باشگاه را مشخص نمایند. از وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس زنگنه انتظار دارم درآمد یک روز نفتی این شهر را به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اختصاص دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز