خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت بازیکن جنجالی مشهد؛ سیاه جامگان محروم می شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۷۴۸

پدیده مشهد به شدت به دنبال احقاق حق در خصوص بازیکنی است که علیرغم ثبت قرارداد با این باشگاه راهی سیاه جامگان شد.

به گزارش ایلنا، پس از پایان لیگ شانزدهم مصطفی احمدی بازیکن تیم سیاه جامگان مشهد با اتمام قرارداد خود با پدیده، دیگر تیم مشهدی به توافق رسید و با آنها قرارداد امضا کرد. اما در عین ناباوری این بازیکن چند روز بعد با مسئولان سیاه جامگان برای ادامه همکاری به توافق رسید و قراردادش را با این تیم مشهدی تمدید کرد تا به طور همزمان با دو تیم از یک شهر قرارداد بسته باشد.

باشگاه پدیده درکمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دراین خصوص شکایتی رادر نظرگرفت تا از نظر حقوقی باشگاه پدیده به حق وحقوقات خود برسد.

رضا شاه منصوری مدیر حقوقی باشگاه پدیده ضمن تایید این خبر گفت: باشگاه پدیده برای رسیدگی به این موضوع به هیچ عنوان از حق وحقوقات خود کوتاه نخواهد آمد و منتظر حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درخصوص این پرونده ‌خواهیم بود.

وکیل باشگاه پدیده در ادامه افزود: باتوجه به اینکه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، کمیته نوپا است،درهفته آینده به ریاست دکتر احمدی پرونده غرامت و محرومیت باشگاه سیاه ‌جامگان درخصوص این موضوع صادرخواهدشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز