خبرگزاری کار ایران

شورش 4 سپاهانی سرخپوش علیه سپاهان

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۵۱۱

4 بازیکن اسبق سپاهان می توانند با لباس پدیده مقابل تیم پیشین خود به میدان بروند.

به گزارش ایلنا، تیمهای پدیده مشهد و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران جمعه شب از ساعت 21 در ورزشگاه ثامن رو در روی هم قرار می گیرند.

در ترکیب تیم پدیده 4 بازیکن هستند که سابقه حضور در سپاهان را دارند و حالا باید رو در روی تیم سابق خود قرار بگیرند.

شهاب گردان در دروان دروازه پدیده مقابل تیمی قرار می گیرد که دوران تلخ و شیرین زیادی را در آن گذراند. او فصل پیش موفق شد یک پنالتی از مهرداد محمدی بگیرد.

دیگر بازیکن تیم مشهدی که سابقه عضویت در ترکیب طلایی پوشان را داشته محمدحسین مرادمند است. مدافع آینده داری که دست بر قضا فصل قبل در فولادشهر تک گل تیمش را به این تیم اصفهانی زد و البته خوشحالی هم نکرد.

در خط میانی اکبر ایمانی حضور دارد. بازیکنی که مانند مرادمند محصول آکادمی سپاهان است اما در این تیم نتوانست آنطور که باید و شاید خودی نشان بدهد. او در پدیده در لیگ شانزدهم وضعیت خوبی داشت. باید دید می تواند مقابل تیم سابق خود هم نمایش خوبی داشته باشد یا خیر.

و سرانجام نفر آخر. محمدرضا خلعتبری. مورچه اتمی فوتبال ایران که به سال های آخر فوتبال خود نزدیک شده است. این بار باید با لباس پدیده مقابل سپاهان بازی کند و به میدان برود. بی تردید هنوز انگیزه های محمدرضا برای رویارویی با تیم اسبقش به قوت خود باقی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز