خبرگزاری کار ایران

روز پرکار معاون وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون والیبال

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۶۳۹

دکتر محمدرضا داورزنی به رغم مشغله کاری زیاد در معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، امروز (چهارشنبه) روز پرکاری نیز در فدراسیون والیبال داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون والیبال صبح امروز در دفتر کار خود در فدراسیون والیبال حاضر شد و ابتدا با روسای کمیته های مختلف نشست کاری برگزار کرد.

وی سپس در تمرین تیم ملی والیبال نوجوانان حاضر و از نزدیک نظاره گر تمرینات ملی پوشان زیر 19 سال کشورمان شد که خود را برای رقابت های قهرمانی جهان در کشور بحرین آماده می کنند.

سرپرست فدراسیون والیبال در گفت وگو با محمد وکیلی سرمربی، سید علیرضا دریابیگی سرپرست و دیگر اعضای کادر فنی این تیم در جریان برنامه های تمرین و میزان آمادگی ملی پوشان قرار گرفت و همچنین مروری بر برنامه های اردوی برون مرزی تیم ملی نوجوانان داشت.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه سال 96 به میزبانی شهر «منامه» در کشور بحرین برگزار خواهد شد.

حضور در تمرینات تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران که خود را برای رقابت های انتخابی جهان آماده می کند، از دیگر برنامه های امروز دکتر داورزنی در فدراسیون والیبال بود.

این تمرینات از ساعت 17 در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت دو ساعت ادامه داشت. دکتر داورزنی در گفت وگو با امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی و ایگور کولاکوویچ در جریان کامل تمرینات و برنامه های اردوی برون مرزی این تیم قرار گرفت.

مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی مردان جهان در قاره آسیا در دو گروه به صورت گروهی برگزار می‌شود که گروه (A) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و گروه (B) به میزبانی استرالیا رقابت‌های خود را پیگیری خواهند کرد و از هر گروه دو تیم برتر سهمیه جهانی می‌گیرند.

رقابت‌های ایران به میزبانی شهر اردبیل از 19 تا 23 مردادماه با 10 دیدار پیگیری خواهد شد و در نهایت دو تیم از بین تیم‌های ایران، چین، کره‌جنوبی، قطر و قزاقستان سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی سال 2018 را به دست خواهند آورد.

تیم ملی والیبال ایران در روز نخست این رقابت‌‎ها استراحت دارد و در چهار روز بعدی به ترتیب به مصاف کره جنوبی، چین، قزاقستان و قطر می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز