خبرگزاری کار ایران

خریدهای جدید برای آرسنال؛ لمار یا محرز؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۴۸۵

سرمربی آرسنال به فکر جذب نام‌های مطرح برای تیمش است.

به گزارش ایلنا، آرسنال الکساندر لاکازت را با قیمت 52 میلیون پوند خریداری کرده و به دنبال بازیکنان دیگری هم هست. آرسن ونگر، مربی آرسنال اکنون به سراغ توما لمار از موناکو خواهد رفت. اگر نتواند لمار را بخرد، گزینه بعدی ریاض محرز، بال لسترسیتی است.

موناکو قیمت لمار را 80 میلیون پوند تعیین کرده، چرا که قصد فروش او را ندارد. به این ترتیب احتمال انتقال او پایین است، مگر آنکه دو باشگاه به توافق برسند. به این ترتیب آرسنال به سراغ محرز خواهد رفت که دوست دارد به این تیم بپیوندد. لستر منتظر پیشنهاد آرسنال است اما توپچی‌ها تاکنون پیشنهادی نداده‌اند. ونگر پیش‌تر به‌صورت علنی از محرز ستایش کرده بود.

مقامات آرسنال به دنبال تحول در تیم هستند. لاکازت اکنون گران‌ترین خرید تاریخ آرسنال شده و رکورد 5/42 میلیون پوندی مسعود اوزیل در سال 2013 را جابه‌جا کرده است. این مهاجم 26 ساله که پیش‌تر در لیون بازی می‌کرد، قراردادی پنج‌ساله با آرسنال امضا می‌کند و انتظار می‌رود که 200 هزار پوند در هفته دستمزد بگیرد. او اخیرا در تمرینات تیم شرکت کرده و به بازیکنان معرفی شده است و شاید هم در تور پیش‌فصل استرالیا و چین حضور پیدا کند.

آرسنال دست از خرید کیلیان امباپه برداشته و امیدوار است که این موضوع باعث شود که موناکو در قبال لمار کوتاه بیاید. آرسنالی‌ها همچنین منتظر آینده الکسیس سانچس، اوزیل و الکس اوکسلاد چمبرلن هم هستند. این سه بازیکن در سال پایانی قراردادشان به سر می‌برند. سانچس و نمایندگانش قرار است با مقامات آرسنال دیدار کنند. توپچی‌ها از این نگران هستند که او، پس از آنکه پیشنهاد دستمزد 275هزار پوندی در آرسنال را نپذیرفت، این باشگاه را مجبور کند که مجوز رفتن او به منچسترسیتی را صادر کند. سانچس همچنین پیشنهادی از چین دارد که دستمزد آن بیش از دو برابر مبلغ پیشنهادی آرسنال است و از آنچه که سیتی خواهد پرداخت هم بسیار بیشتر است.

آرسنالی‌ها همچنان بر این موضع هستند که سانچس را به رقیبانشان در لیگ برتر نمی‌فروشند اما تنها سیتی است که به دنبال اوست و از سوی دیگر، اگر آرسنال او را در تابستان جاری نفروشد، این بازیکن در تابستان سال بعد به‌صورت آزاد می‌تواند به تیم‌ دیگری بپیوندد و پولی به آرسنال نخواهد رسید. اوزیل درخواست دستمزد 350هزار پوند در هفته کرده و اکسلاد چمبرلن هم احتمالا می‌ماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز