خبرگزاری کار ایران

نیمه کاره‌ ماندن ماه عسل به دلیل عجله در عقد قرارداد!

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۴۸۶

آلوارو موراتا ماه عسلش را نیمه‌کاره گذاشته و برگشته تا روند انتقالش به منچستریونایتد را تسریع بخشد.

به گزارش ایلنا، موراتا و همسرش، آلیس کامپلو در ایبیسا در ماه عسل بودند ولی او همسرش را تنها گذاشته و برگشته است. موراتا از این ناراحت است که انتقالش از رئال مادرید به منچستریونایتد بسیار طول کشیده است.

این مهاجم می‌خواهد دوباره زیر نظر ژوزه مورینیو بازی کند و به مقامات رئال مادرید اعلام کرده که می‌خواهد برود. موراتا 24ساله می‌خواهد پیش از آغاز تمرینات پیش‌فصل منچستریونایتد، که حدود یک هفته بعد است، به این تیم پیوسته باشد اما رئال مادرید عجله‌ای برای فروش موراتا ندارد، هرچند که آنها می‌خواهند با فروش این بازیکن به سود خوبی برسند.

آنها حاضرند که تا پس از دیدار سوپرجام اروپا با منچستریونایتد در 8 آگوست (حدود یک ماه و یک هفته بعد) صبر کنند و سپس با یونایتد بر سر قرارداد موراتا به توافق برسند. یونایتد 74 میلیون یورو برای خرید موراتا پیشنهاد داده که رئال آن را رد کرده است. رئالی‌ها 90 میلیون یورو بابت موراتا می‌خواهند.

موراتا تصمیمش را برای رفتن به یونایتد گرفته و این در حالی است که آنتونیو کونته هم او را در چلسی می‌خواهد. موراتا با آنکه زیر نظر کونته در یوونتوس کار کرده، ترجیح می‌دهد دوباره با مورینیو کار کند تا با کونته.

ایوان پریشیچ هم می‌خواهد به منچستریونایتد برود و پیشنهاد هنگفت اینتر را رد کرده است. اینتر به او پیشنهاد 85 هزار پوند در هفته را داده بود اما این بازیکن حاضر به پذیرفتن آن نشده و به دنبال راهی برای رفتن به یونایتد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز