خبرگزاری کار ایران

برای آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی جهان آرژانتین؛

اولین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۰۵۵

تمرینات ملی پوشان تیم فوتبال هفت نفره، برای آمادگی حضور در رقابت های قهرمانی جهان آرژانتین، از دهم تیر ماه آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، اله مانی خاطر نشان کرد: بازیکنان جدید فردا، هشتم تیر ماه وارد تهران می شوند و کلاس بندی آنها مورد بازبینی قرار می گیرد و اگر بتوانند از مرحله ی کلاس بندی عبور کنند و تایید شوند، از روز شنبه، نهم تیر ماه به جمع ملی پوشان حاضر در اردو افزوده خواهند شد.

رئیس انجمن فوتبال گفت: در اردوهای اولیه بیشتر بر تمرینات آمادگی جسمانی و بدن سازی متمرکز خواهیم بود و در اردوهای پایانی دیدارهای تدارکاتی با تیم های باشگاهی و نیز برنامه کار با توپ را در نظر داریم.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به تغییراتی که در قوانین فنی و نیز کلاس بندی در رشته ی فوتبال هفت نفره ایجاد شده و مسابقات قهرمانی جهان آرژانتین اولین رویدادی است که با شرایط جدید برگزار می شود، شاهد دگرگونی تیم ها به خصوص تیم های خوب دنیا خواهیم بود و همه ی آنها ناچار به ایجاد تغییر در ترکیب و ارنج خود هستند.

اله مانی در پایان افزود: رقابت های قهرمانی جهان آرژانتین شهریور ماه سال جاری با حضور 16 تیم در قالب چهار گروه چهارتیمی برگزار می شود و تیم های برتر دنیا به عنوان سرگروه مشخص می شوند. البته هنوز اسامی کشورهای شرکت کننده و گروه بندی مسابقات اعلام نشده است.

در اولین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره محسن مختاری، عباس ترابی(مرکزی)، محمد امین شریفی(خوزستان)، هادی خوش اقبال (خراسان رضوی)، کامران یزدی(قزوین)، بهنام محبلو، یونس حسنی(زنجان)، امین روشن، قاسم غضنفری(فارس)، امیررضا عزت دوست، میرمنصور شادسعادت، مجتبی صادقی(گیلان)، محمدرضا صابرنیا(بوشهر)، حسین طبسی(کرمان) به عنوان بازیکنان جدید دعوت شده اند که در صورت تایید کلاس بندی به تمرینات افزوده خواهند شد.

فرزاد مهری،  هاشم رستگاری(مرکزی)، حسن صفری، حسین تیزبر، مهدی جمالی، بابک صفری، رضا کریمی زاده(بوشهر)، مسلم خزایی، جاسم بخشی، احسان معصوم زاده، امیر امجدیان (کرمانشاه)، صادقی حسنی، رسول آتش افروز (گیلان)، روح اله جنگجو، محمد خراط (مازندران)، احسان غلامحسین پور(فارس)، حبیب اله حیدری مهر(زنجان) نیز از ورزشکاران مدعو به اردوی تیم ملی هستند که سابقه ی حضور در مسابقات برون مرزی مختلف را دارند.

اولین اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره با نظارت امین اله مانی به عنوان سرمربی و احمد جانعلی به عنوان مربی در مجموعه ی ورزشی کارخانه الیاف تهران برگزار می شود.

محمد رضا گل محمدی به عنوان مربی دروازه بان، کاظم ابراهیم زاده به عنوان مربی بدن ساز و مصطفی سلیمانی به عنوان فیزیوتراپ در کنار ملی پوشان حضور دارند و سرپرستی این اردو که از 10 تا 16 تیر ماه برگزار می شود نیز بر عهده ی اردشیر ماهینی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز