خبرگزاری کار ایران

پیش به سوی لیگ برتر ۱۸-۲۰۱۷

ده بازی جذاب جزیره برای دفتر خاطرات شما

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۵۵۷

لیگ جزیره برای فصل جدید قرعه کشی شد.

به گزارش ایلنا، قرعه کشی فصل جدید رقابت های پرمیرلیگ انجام شد و علاقمندان فوتبال جزیره حالا تشنه آغاز این دور از رقابت ها هستند. در ماه های پیش رو، مسابقات مهمی انتخاب شده تا شما در دفترچه خاطرات خود آن را هایلایت کنید و به انتظار تماشایش بنشینید:

12 آگست؛ برایتون – من سیتی

تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی برایتون باید در هفته ابتدایی رقابت های جزیره در خانه از من سیتی پذیرایی کند. این می تواند یک اتفاق فوق العاده برای هواداران برایتون باشد چرا که از فصل 1982-83 برای آمدن به جزیره انتظار کشیده بودند. مرغ های دریایی باید فورا خود را آماده کنند تا خیلی زود آزمایش شوند و به مصاف من سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا بروند. تیمی که در تابستان بسیار ولخرجی کرده است.

19آگست؛ تاتنهام – چلسی

در تکرار نیمه نهایی اف ای کاپ فصل قبل دوباره تاتنهام و چلسی در ورزشگاه ومبلی در آخر هفته، هفته دوم رو در روی هم قرار می گیرند. شاگردان پوچتینو به دنبال این هستند تا استارت خوبی در لیکگ داشته باشند و در زمین موقتشان خوش بدرخشند. البته آنها اصلا کار ساده ای مقابل مدافع عنوان قهرمانی ندارند. این بازی اولین جدال بزرگ دو تیم بزرگ در فصل جدید لیگ برتر خواهد بود.

19 آگست؛ هادرسفیلد – نیوکاسل

اولین بازی خانگی تاریخ تیم هادرسفیلد مقابل رقیب تازه لیگ برتری شده اش یعنی نیوکاسل به انجام می رسد. این بازی در پایان هفته دوم برگزار می شود. فصل گذشته رد پلی آف شاگردان دیوید واگنر به برتری رسیدند و حالا نیوکاسل را به مبارزه می طلبند. ورزشگاه جان اسمیت آماده برگزاری این مسابقه است.

16سپتامبر؛ چلسی – آرسنال

ایا چلسی می تواند خیلی سریع انتقام باخت فینال اف ای کاپ را از آرسنال بگیرد؟ در ماه می آرسنال با یک برد 2-1 غیر منتظره اجازه نداد تا آنتونیو کونته دبل کند. آبی ها می خواهند با یک برد در ما سپتامبر تمام خاطرات بد گذشته را فراموش کنند و از الان مشتاق جدال با مردان ونگر هستند.

14 اکتبر؛ لیورپول – من یونایتد

اولین تقابل موفق ترین و پرافتخارترین تیمهای تاریخ لیگ انگلیس در ماه اکتبر و در آنفیلد خواهد بود. مثل همیشه این بازی هیجانات و حواشی زیادی را در پی دارد. کلوپ و مورینیو برای ارتقای رتبه تیمهایشان به شدت زیر فشار هستند. آنها می خواهند رتبه های چهارم و ششم خود در فصل اخیر را ارتقا ببخشند. کدام تیم در اولین رویارویی این رقابت بزرگ می تواند اولین ضربه را بزند؟

28 اکتبر؛ لیورپول – هادرسفیلد

در پایان اکتبر تمام نگاه ها به آنفیلد خواهد بود. جایی که کلوپ به مصاف دوست و رفیق سابق خود واگنر خواهد رفت؛ آن هم برای اولین بار در آنفیلد. واگنر در زمانی که کلوپ در تیم دوم دورتموند کار می کرد سرمربی بود بود و این دو در وستفالن اشتادیون خاطرات خوبی با هم دارند. حالا باید دید در تقابل استاد و شاگرد کدام به برتری می رسد.

18 نوامبر؛ آرسنال – تاتنهام

فصل گذشته برای اولین بار در دو دهه اخیر تاتنهام فصل را بالاتر از آرسنال به پایان برد. اما ایا آنها می توانند برتری خود را در فصل 2017-18 نیز تکرار کنند؟اولین دربی شمال لندن در نوامیر در ورزشگاه امارات به انجام می رسد. جایی که توپچی ها باید به سه تساوی نا امید کننده 1-1 مقابل رقیب خود در دربی پایان دهد.

28 نوامبر ؛ کریستال پالاس – برایتون

این بازی می تواند یک رقابت جدید در لیگ برتر باشد با صعود برایتون به لیگ جزیره. این دو تیم همشهری تنها 40 مایل باهم فاصله دارند اما آنها از سال 1970 با هم دشمنی دارند. زمانی که آلان موری و تری ونه بلز برای صعود این دو تیم از دسته سوم رقابت می کردند. با اینکه سال ها از آن روزها می گذرد اما هیچ عشق و علاقه ای بین مرغ های دریایی و عقاب ها وجود ندارد. انتظار بازی پربرخوردی را خواهیم داشت.

9 دسامبر؛ منچستر یونایتد – منچستر سیتی

آخر هفته 9 دسمبر از الان آب دهان ها را به راه انداخته است. جایی که در اولدترافورد اولین دربی شهر منچستر در فصل جدید به انجام می رسد زمانی که تیمهای اورتون و لیورپول هم دربی مرسی ساید را به انجام می رسانند. این بازی می تواند جذاب تر و زیبا تر باشد چرا که این دو تیم بیشتر از سال قبل برای رسیدن به قهرمانی با هم رقابت خواهند کرد.

28 آپریل؛ منچستر یونایتد – آرسنال

در پایان ماه آپریل دیدار تیمهای منچستر یونایند و آرسنال در اولدترافورد یکی دیگر از جدال های جذاب خواهد بود. هر دو تیم دوست دارند در رقابت برای قهرمانی در فاصله سه هفته تا پایان دور نخست حضور داشته باشند. رکورد فوق العاده مورینیو در برابر ونگر می تواند محرک خوبی باشد اما‌ایا مرد فرانسوی اعتماد به نفس لازم را از برد 2-0 فصل گذشته در امارات کسب کرده است؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز