خبرگزاری کار ایران

قرارداد سه ساله شکسپیر با لستر

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۱۸

کریگ شکسپیر به‌عنوان مربی لسترسیتی برگزیده شد. او که در دوران کوتاه مربیگری خود در این تیم نتایج فوق‌العاده‌ای گرفت به طور موقت جانشین کلودیو رانیری شده بود و حالا با قراردادی سه ساله روی نیمکت لستر می‌نشیند.

به گزارش ایلنا، او که در 9 سال اخیر هشت سال به‌عنوان دستیار مربی لستر فعالیت کرده و با بازیکنان این تیم کاملا آشنا است، در شرایطی تیم را تحویل گرفت که در منطقه سقوط بودند اما تیم را به میانه جدول رساند و تا مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش برد.

این مربی 53 ساله بعد از امضای قراردادش گفت:«فرصت واقعا هیجان‌انگیزی است که می‌توانم به این مسیر ادامه دهم و همچنان با این باشگاه و کسانی که واقعا به آنها نزدیکم، کار کنم. از هیات مدیره به خاطر اعتمادش ممنونم.»

لستر در اردوی پس از فصل خود به جنوب فرانسه رفته و در نیس و موناکو بوده. با توجه به رابطه خوبی که شکسپیر با مالکان تایلندی باشگاه داشت، انتظار می‌رفت این تصمیم دیر یا زود گرفته شود.

شکسپیر در سال 2008 به تیم مربیگری نایجل پیرسون در لستر ملحق شد و فقط فصل 2011-2010 را در هال سیتی سپری کرد.

او در ماه فوریه یک روز بعد از اخراج مربی ایتالیایی که بزرگترین شگفتی تاریخ لستر و شاید لیگ برتر را رقم زد و این تیم را در فصل 2016-2015 به قهرمانی رساند، به‌عنوان مربی موقت انتخاب شد. در نخستین بازی 3 بر یک لیورپول را بردند و پنج بازی بعدی را هم با پیروزی به پایان رساندند همچنین با پیروزی بر سویا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان راه یافتند که البته با شکست مقابل اتلتیکومادرید حذف شدند. در تساوی یک بر یک با تیم دیگو سیمئونه، شکسپیر توانایی تاکتیکی خود را به نمایش گذاشت با آنکه از مدت‌ها قبل به خاطر اقدامات موثرش در این تیم مورد ستایش واقع می‌شد. لستر در نهایت فصل را در رده دوازدهم لیگ برتر به پایان رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز