خبرگزاری کار ایران

عاقبت دو بازیکن لیست خروجی پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۹۶۰

از بین بازیکنان اعلام شده در لیست خروجی پرسپولیس دو بازیکن با هدف خاصی این تیم را ترک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با ورود پرسپولیس به بازار نقل و انتقالاتی آن‌ها با دو گزینه خوب وارد مذاکره شده و شجاع خلیل زاده و گادوین منشا را جذب کردند و امروز از سوی برانکو ایوانکوویچ لیست خروجی این تیم هم مشخص شد.

لیست خروجی را با بازیکنان جوان و آینده دار تشکیل داده‌اند و برانکو ایوانکوویچ قصد دارد دو بازیکن موجود در این لیست را با هدف خاصی از ترکیب پرسپولیس خارج کند.

حامد آقایی و رضا کرملاچعب از گزینه‌های برانکو در این لیست هستند که مهلت قراردادشان با سرخپوشان به پایان نرسیده و سرمربی کروات قصد دارد برای کسب تجربه و حضور در تیم‌های دیگر لیگ برتر این بازیکنان را انتقال دهد.

کرملاچعب دو فصل و آقایی هم چهار فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارند و در این مدت آن‌ها به عنوان بازیکن قرضی با توجه به ترافیک در پست این بازیکنان روی نیمکت از جمع سرخپوشان جدا می‌شوند تا در صورت نیاز روزی به تهران بازگردند.

رضا کرملاچعب یک امتیاز ویژه به رقم ملی پوش بودنش نسبت به حامد آقایی دارد. او در اکثر اردوهای تیم ملی جوانان حضور داشت اما به صلاحدید کادر فنی از حضور در لیست بازیکنان برای حضور در جام جهانی 2017 کره جنوبی خط خورد.

هنوز تیمی به عنوان مقصد احتمالی این دو بازیکن مشخص نشده و باید منتظر ماند که کدام تیم خواستار جذب این دو بازیکن جوان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز