خبرگزاری کار ایران

تدابیر مامیچ برای استقلال در استادیوم آزادی

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۲۴۴

العین نماینده قدرتمند و مدعی همیشگی امارات در لیگ قهرمانان آسیا امروز برابر استقلال به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، العین که روز شنبه به تهران سفر خواهد کرد پیش از این تجربه 3 فینال آسیایی را در کارنامه خود دارد و در آخرین حضور خود در سال 2016 با شکست برابر چونبوک موتورز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. مامیچ که با العین در مسابقات داخلی موفق به کسب نتایج مطلوبی نشده، امید زیادی به درخشش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دارد تا شکست‌های مسابقات داخلی را برای هواداران این تیم با کسب نتایج مطلوب در آسیا جبران کند. این سرمربی کروات به همین دلیل در روزهای گذشته بازیکنان این تیم را در تمرینات تحت فشار گذاشته تا بازیکنان العین با آمادگی دوچندان آماده این دیدار مهم بین‌المللی شوند و با جاه طلبی پا به مسابقه بگذارند.

العین در مرحله گروهی مسابقات با کسب 12 امتیاز و بی شکست به عنوان صدرنشین گروه سوم مسابقات جواز صعود را کسب کرد تا برای چهارمین مرتبه در 5 سال گذشته در این مرحله حضور داشته باشد. عمر عبدالرحمان هافبک بازیساز و نامدار این تیم در این دیدار رهبر العینی‌ها خواهد بود و کایو از برزیل، مونرو از کلمبیا، میونگ از کره جنوبی در کنار اسماعیل حمد، محمد عبدالرحمان، احمد برمن و دروازه‌بان این تیم خالد عیسی دیگر ستاره‌های تاثیر گذار تیم مامیچ برابر استقلال هستند.

مامیچ تصمیم دارد تا در دیدار برگشت که در ورزشگاه بن زاید برگزار می‌شود با ارائه یک فوتبال تهاجمی استقلال را از دور مسابقات حذف کند و تمرکز خود را به دیدار (8 خرداد) گذاشته است. تدبیری که نشان می‌دهد العین در ورزشگاه آزادی کمتر به دنبال حمله روی دروازه استقلال است و قصد دارد تا تکلیف تیم صعود کننده را در ورزشگاه خانگی خود و با تکیه بر امتیازات دیدار خانگی مشخص کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز