خبرگزاری کار ایران

اتلتیکو مادرید، یک مجلس و سه عزا

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۱۴۱

احتمالاً برخی نفرات برای آخرین بار در اروپا برای روخی بلانکو به میدان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در حالی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند که بازی رفت با نتیجه 3-0 به سود رئال به پایان رسیده تا عملاً اتلتیکو هیچ شانسی برای صعود به دیدار پایانی نداشته باشد.

این بازی از برخی جنبه‌ها بسیار خاص است. ورزشگاه ویسنته کالدرون برای آخرین بار میزبان یک بازی اروپایی اتلتیکو خواهد بود. آنها سال آینده به ورزشگاه تازه‌ی خود منتقل خواهند شد. اتلتیکو در ویسنته کالدرون تیمی است که به سختی شکست می‌خورد. آنها با سیمئونه 102 بازی اروپایی در این ورزشگاه برگزار کرده و تنها 4 بار باخته‌اند. اتلتیکوی سیمئونه در 22 بازی خانگی اخیر تنها یک بار شکست خورده است. تیم سیمئونه در 18 بازی اروپایی اخیر خود 16 کلین‌شیت داشته است.

از طرف دیگر، ممکن است این آخرین باری باشد که سیمئونه در یک بازی اروپایی بر نیمکت روخی بلانکو می‌نشیند. با توجه به اخراج عجولانه‌ی پیولی از سوی مسئولان اینتر حدس زده می‌شود که آنها با ال‌چولو له توافق رسیده باشند. سیمئونه پاسخ نهایی را به بعد از این بازی موکول کرده است.

اتلتیکو مادرید، یک مجلس و سه عزا

در آن سو، رئال مادرید در 15 بازی اروپایی اخیر خود تنها یک بار باخته است. رئال باید در این دیدار 0-4 شکست بخورد. آخرین بار آنها سال 2009 با این نتیجه شکست خورده بودند. در آن سال رئال 0-4 به لیورپول باخت. 

اگر رئال مادرید به فینال برود به مصاف یوونتوس می‌رود. این دو تیم سال 1998 فینال این مسابقات را برگزار کردند که رئال در نهایت با تک گل پردراک میاتوویچ به پیروزی رسید و قهرمان شد.

لوس بلانکوس با 11 قهرمانی پرافتخارترین تیم این تورنمنت است. در آن سو، اتلتیکو هرگز قهرمان نشده و تنها سه بار تجربه‌ی حضور در فینال را دارد. اگر رئال هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان فاتح شود بعد از حدود 60 سال به این افتخار نائل خواهد شد. آنها آخرین بار سال 1958 دوگانه برده‌اند.

اتلتیکو مادرید، یک مجلس و سه عزا

کریستیانو رونالدو با 10 گل زده پشت سر لیونل مسی در رده‌ی دوم جدول گلزنان است. او در بازی رفت هر سه گل لوس بلانکوس را به ثمر رساند و در این دیدار به دنبال جا گذاشتن مسی است. در آن سو، امید اتلتیکو به گلزنی گریزمانی است که در پایان فصل به منچستر یونایتد می‌رود و ممکن است آخرین بازی خود را برای روخی بلانکو انجام دهد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

اتلتیکو مادرید، یک مجلس و سه عزا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز