خبرگزاری کار ایران

زارعی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا؛

حماسه‌ی 80 هزار نفری پرسپولیسی‌ها برابر الوحده برای صعود

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۲۱۲

پیشکسوت پرسپولیس با وجود برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی و حضور پرشور هواداران، شرایط صعود این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا حتمی می‌داند.

مسعود زارعی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی پرسپولیس و الوحده امارات اظهار کرد: پرسپولیس با توجه به اتفاقاتی که در زمان اعتصاب افتاد کمی به عقب رفتند اما در حاضر به نظر می‌رسد به همدلی لازم برای پیشروی و پیروزی در بازی برابر الوحده رسیده باشند.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور طرفداران گفت: امروز با حضور 80 هزار نفری هواداران، پرسپولیس می‌تواند به راحتی از سد الوحده بگذرد و به نظر من الوحده در شرایطی در جدول نیست که پیروزی در این بازی برایش مثمر ثمر باشد.

زارعی آمادگی پرسپولیس را خوب ارزیابی کرده و افزود: تیم صد در صد آمادگی صعود دارد. پرسپولیس به خاطر قهرمانی در لیگ برتر از شرایط روحی بسیار خوبی برخوردار است و با حمایتی که سرپرست تیم و هواداران از پرسپولیس کرده‌اند مطمئنا این تیم صعود خواهد کرد. سرخ‌پوشان الوحده را در بازی رفت با نتیجه پرگل شکست داده اند و این بازی خانگی نمی‌تواند برای ما دشوار باشد.

وی افزود: با جوی که امروز در ورزشگاه آزادی حاکم خواهد شد، الوحده شانسی برای صعود ندارد و از دقیقه یک بازی در کنترل تیم پرسپولیس خواهد بود و با حمایت هواداران به راحتی پیروز این میدان خواهیم بود. به نظر من پرسپولیس امروز به راحتی می‌تواند 4 گل به ثمر برساند. سرخ پوشان اصلا نباید به بازی الریان و الهلال توجه کنند و باید تمام تمرکزمان را بر روی بازی خودمان بگذاریم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی پایانی لیگ برتر خاطر نشان کرد: تمام بازیکنانی که پیراهن پرسپولیس را به تن دارند با هم برابر هستند و بازیکنان ذخیره هیچ تفاوتی با بازیکنان اصلی ندارند. پرسپولیس به جز تنها گلی که در دیدار با سیاه‌جامگان خورد چندین موقعیت گل خوب داشت اما به نتیجه مطلوب نرسید. از عوامل اصلی بقای سیاه‌جامگان گلر خوب این تیم آقای همامی بود که به خوبی در مقابل حملات پرسپولیس مقاومت کرد و دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

وی در پایان در واکنش به تهمت تبانی به برانکو تصریح کرد: چنین انگی به باشگاه بزرگ پرسپولیس نمی‌چسبد و انتخاب بازیکنان در زمین در اختیار مربیان است. پرسپولیس بازی بسیار حساسی در لیگ قهرمانان دارد و مصدومیت مهره‌های کلیدی در بازی که از اهمیت کمتری برخوردار است کاملا به ضرر تیم بود و نظر آقای برانکو برای بازی دادن به بازیکنان ذخیره کاملا حرفه‌ای بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز