خبرگزاری کار ایران

جدی ترین چالش میثاقیان؛

90 دقیقه حساس برای بقای سیاه جامگان مقابل قهرمان لیگ

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۴۲۷

در هفته پایانی فصل جاری لیگ برتر سیاه جامگان مشهد در خانه میزبان پرسپولیس تهران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته سی ام لیگ شانزدهم شاگردان اکبر میثاقیان در مشهد میزبان قهرمان فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال هستند. این بازی برای سیاه جامگان رده پانزدهمی آخرین تلاش آنها برای بقا در لیگ برتر است.

مسئولان سیاه جامگان پس از برکناری خداداد عزیزی از اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید این تیم در اسفندماه سال گذشته معرفی کردند. میثاقیان در اولین بازی برابر استقلال شاگردانش را روانه میدان کرد و در ورزشگاه آزادی تیم مدعی منصوریان را متوقف کرد. میثاقیان پس از این دیدار سه تساوی و دو شکست و یک پیروزی کسب کردند و این آمار نشان از عملکرد رو به رشد میثاقیان در جمع مشهدی ها است، آماری که خیلی دیر برای سیاه پوشان مشهدی توسط سومین مربی آنها در فصل جاری رقم خورده است.

90 دقیقه حساس برای بقای سیاه جامگان مقابل قهرمان لیگ

از ماشین سازی تبریز به عنوان گزینه اول سقوط به لیگ یک نام برده می شود و تکلیف تیم دوم برای حضور در فصل آینده لیگ دسته اول از جمع لیگ برتری ها هنوز مشخص نیست. سیاه جامگان با 27امتیاز یک پله پایین تر از صبای قم 28امتیازی و بالاتر از ماشین سازی قعرنشین قرار گرفته و دیدار مقابل پرسپولیس آخرین شانس آنها برای بقا در لیگ برتر خواهد بود.

تیم تحت هدایت میثاقیان تا به امروز 8گل وارد دروازه حریفان کرده و 7 گل هم خورده که این نشان از آمار ضعیف خط دفاعی این تیم دارد. سیاه جامگان از 7بازی اخیر خود تنها 10 امتیاز کسب کرده و اگر آنها حتی یک پیروزی بیشتر در چند بازی اخیر داشتند الان منتظر چشم به لغزش صبا نداشتند تا به این فکر باشند با پیروزی برابر پرسپولیس در لیگ برتر بمانند.

90 دقیقه حساس برای بقای سیاه جامگان مقابل قهرمان لیگ

سیاه جامگان مقابل پرسپولیسی به میدان خواهد رفت که در 7بازی اخیر موفق شده 14 بار دروازه حریفان را بازکند و خط دفاعی مشهدی ها روز آرامی را مقابل مهدی طارمی نخواهد داشت که برای کسب کفش طلا و عنوان آقای گلی پا به این بازی می گذارد.

به هر حال سیاه جامگان فردا میزبان پرسپولیس است و آنها درصورت پیروزی برابر پرسپولیس، نتیجه ای که رقم خوردن آن سخت به نظر می رسد، و شکست صبای قم مقابل استقلال خوزستان می توانند برای فصل آینده در لیگ برتر برنامه ریزی کنند. در غیر اینصورت شاگردان میثاقیان که در این چند هفته بازی خوبی به نمایش گذاشته اند، با لیگ برتر وداع خواهند کرد. سیاه جامگان در فصل پیش با برتری در دقایق پایانی مقابل ملوان بندرانزلی در لی ماندنی شدند  و باید منتظر تکرار این اتفاق در دیدار فردا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز