خبرگزاری کار ایران

انتقاد سعداوی از مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۶۲۶

سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پس از دیدار برابر صنعت نفت آبادان حضور یافت و به مدیر عامل این تیم انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، نعیم سعداوی در نشست خبری پس از دیدار شاگردانش برابر صنعت نفت آبادان گفت: اول گله می‌کنم از هواداران تیم صنعت نفت که در بازی رفت تشریف آوردند در اهواز و به گرمی از آنها پذیرایی کردیم، امروز هم انتظار داشتیم به نحوی که در شأن اهواز و مردم خونگرمش است از هوادارن ما میزبانی شود. در هر صورت آنها با هزاران امید به عشق تیم‌شان به اینجا آمده بودند و این رفتار درست نبود.

وی ادامه داد: ما با هم تعارف نداریم همیشه در آبادان فوتبال بازی کردن سخت است. باید به هر دو تیم تبریک گفت، چون هر دو فوتبال بازی کردند، نتیجه هم قابل پیش‌بینی نیست. مطمئنم صنعت نفت فصل بعد با این تماشاگران نتایج بهتری خواهد گرفت. برای بازی امروز شناخت خوبی از نفت داشتیم و می‌دانستیم تلاش می‌کند امتیاز بگیرد و به بازی بسته رو خواهد آورد.

سعداوی در پایان گفت: باشگاه‌مان شرایط خاصی داشت، در فاصله چهار هفته مانده به پایان مسابقات مدیرعامل باشگاه مصاحبه می‌کند و می‌گوید که انتظار بیشتری از سرمربی داشته یا در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات بازیکنان را جریمه می‌کنند. شما چنین چیزی سراغ دارید؟ توصیه می‌کنم بگذارند لیگ تمام شود بعد از آن تصمیم خود را بگیرند و تا آخر هم روی تصمیم‌شان بمانند، نه اینکه بگویند پافشاری معکوس کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز