خبرگزاری کار ایران

محرومیت چهره‌های خاص در هفته بیست و هفتم فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۵۰

اسامی دوازده نفر از محرومان هفته بیست و هشتم لیگ برتر توسط کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اعلام شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، کمیته مسابقات سازمان لیگ، اسامی محرومان هفته بیست وهشتم لیگ برتر ‏فوتبال ایران فصل 96-95 را اعلام کرد.‏

اسامی محرومان هفته بیست وهشتم لیگ برتر به ‏شرح زیر است:‏
پرسپولیس: محسن مسلمان

ستاره پرسپولیس با دریافت کارت زرد و سه اخطاره شدن جدال حساس این هفته تیمش که با جشن قهرمانی توام است را از دست داده است.


ذوب آهن اصفهان: مرتضی تبریزی - سید محمدرضا حسینی

مرتضی تبریزی که بار دیگر به روند گلزنی بازگشته بود محروم ویژه‌ی ذوب آهن است که شانس بالا بردن تعداد گل‌هایش در این هفته را از دست داد.

 

صنعت نفت آبادان: محمد شادکام – مجتبی ممشلی – گویی هیان کیم – غلامحسین امین ‏فر(مدیر تیم)‏

شادکام به عنوان گلزن جوان صنعت نفت می‌توانست در جدال مرگ و زندگی تیمش برابر سایپا نقش پررنگی ایفا کند اما او نیز محروم بزرگ تیمش در این هفته است.


صبای قم: مهران امیری – حنیف عمران زاده – غلامرضا عنایتی

بازیکنان سابق استقلال از جدال با این تیم دو محرومیت برای خود به جان خریدند تا صبای قم نیز عنایتی و عمران زاده را به عنوان محروم پیش روی خود ببیند.

تراکتورسازی تبریز: هادی محمدی – کرار جاسم (انضباطی)‏

استقلال می‌تواند روی غیبت مدافع میانی تراکتور حساب ویژه‌ای باز کند و با غیبت جاسم کرار احتمال وقوع حاشیه و جنجال در این دیدار نیز کاهش یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز