خبرگزاری کار ایران

هافبک جنجالی تراکتور نه روی کین است و نه پل گاسکوئین

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۹۷۵

بی‌نظمی‌های کرار از فرط تکراری بودن کسی را نه متعجب می‌کند و نه کنجکاو.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در جریان دیدار جنجالی صبا قم و تراکتورسازی جاسم کرار، ستاره‌ی عراقی تیم تبریزی، یکی از نقش اول‌های حواشی بازی بود.

در دقیقه‌ی 86 بازی (در حالی که صبا 1-0 پیش بود) هادی محمدی با خطای خطرناکی که روی ران پای بازیکن حریف مرتکب شد از بازی اخراج شد. پس از اخراج مدافع وسط تراکتور شیراز‌ه‌ی این تیم در خط دفاعی به هم ریخت و در ادامه کرار طبق معمول به دلیل رفتارهای غیرورزشی به وسیله‌ی محمدرضا  اکبریان، داور مسابقه، اخراج شد. تراکتور هم بازی را 3-0 واگذار کرد تا یکی از شکست‌های سنگین و تلخ این تیم رقم بخورد. بسیاری معتقدند که کرار باید زودتر اخراج می‌شد. 

نکته‌ی کلیدی در این میان رفتارهای تکراری کرار است. مشخص نیست که او تا کی به این رفتارها ادامه می‌دهد. حرکت‌های جنجالی این بازیکن عراقی دیگر حوصله‌ی همه را سر برده و برای کسی تازگی ندارد. وی بازیکنی است که حتی وقتی لیگ هم تعطیل است در حاشیه به سر می‌برد (با جنجال خودرو و سرقت و ماجراجویی‌های دیگر) و با شروع لیگ هم پای ثابت کمیته‌ی انضباطی است. 

شاید بد نباشد کرار به وین رونی، فوق‌ستاره‌ی منچستر یونایتد، نگاه کند. روین در سالهای جوانی یک چهره‌ی حاشیه‌ای و بازیکنی عصبی بود که مدام به داور، بازیکن حریف و ... فحاشی می‌کرد و حواشی او بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گرفت. با این حال، از دوره‌ای او هم تغییر کرد (شاید تحت تاثیر فرگوسن) و حالا نمی‌شود رونی جوان را از رونی مُسن بازشناخت. 

مسلماً اگر کرار در اروپا بازی می‌کرد بیشتر از یک فصل دوام نمی‌آورد و باشگاه وقتی این حجم بی‌انضباطی را می‌دید روی نامش خط می‌کشید. تنها در یک فوتبال غیرحرفه‌ای بازیکنی چون کرار می‌تواند یک دهه جنجال‌آفرینی کند. جنجالی هم که کرار ایجاد می‌کند از جنس شلوغ‌کاریهای کسانی چون پل گاسکوئین، روماریو، استویچکف یا روی کین نیست. جنجال‌های کرار خسته‌کننده و تکراری شده‌اند، همین.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز