خبرگزاری کار ایران

برای وساطت نورافکن به تمرین استقلال نرفته بودم؛

واکنش عجیب هنرمند استقلالی به صدرنشینی پرسپولیس؛ عدالت نیست!

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۱۰۱

امیر غفارمنش اعتقاد دارد داوری‌ها به نفع پرسپولیس دنبال شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هنر پیشه استقلالی تلویزیون که در تمرین امروز این تیم حضور داشت در خصوص این که برای واسطه بازگشت نورافکن به تمرین این تیم رفته بود اظهار کرد: نه اصلا اینطور نبود. من هر چند وقت یک بار برای حمایت از استقلال به محل تمرین این تیم می‌روم و امروز هم همین کار را کردم. البته صحبت کوتاهی هم در مورد نورافکن با منصوریان داشتم که او گفت مشکلی با نورافکن ندارد.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ خاطر نشان کرد: استقلال عملکرد خیلی خوبی داشت اما داوری‌ها علیه این تیم دنبال شد. هر چقدر داوری علیه استقلال بود، به نفع پرسپولیس هم صورت گرفت. اگر عدالت رعایت می‌شد الان پرسپولیس در صدر جدول نبود. من نیم فصل اول از بازی پرسپولیس تعریف هم کردم اما از بعد از بازی دربی این تیم یک بازی زیبا هم نداشت و الان دقیقا ضعف این تیم را شاهد هستیم.

این بازیگر در ارتباط با بازی استقلال برابر گسترش فولاد گفت: به اعتقاد من استقلال می‌تواند برنده این بازی باشد. آن‌ها تیم سر حالی هستند، فقط امیدوارم داوری علیه استقلال دنبال نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز