خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا

لسترسیتی ایران قوی‌ترین خط حمله بین نمایندگان ایرانی

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۶۳

لسترسیتی ایران عملکرد قابل قبولی در آسیا داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری دیدارهای نمایندگان ایرانی به پایان رسید. استقلال خوزستان تنها نماینده ایران در گروه B این رقابت‌ها است.

حضور استقلال خوزستان، قهرمان فصل پیش لیگ ایران، به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات بازیکنان در این دوره کم رنگ شده بود اما پس از اقدامات صورت گرفته توسط باشگاه سرانجام تصمیم به حضور این تیم در رقابت‌ها شدند.

شاگردان سیروس پورموسوی در اولین گام به پیروزی یک بر صفر مقابل الفتح عربستان دست یافتند. در دومین دیدار مرحله گروهی در امارات استقلال خوزستان الجزیره را با نتیجه‌ای همانند دیدار اول شکست داد. شاگردان پورموسوی هفته سوم در ورزشگاه غدیر اهواز برابر لخویایی به میدان رفتند که از ستارگانی در ترکیبش سود می‌برد که ملیت‌های مختلف داشتند. در اهواز آبی‌ها یک امتیاز شیرین به دست آوردند و در خانه برابر حریف متحمل شکست نشدند تا تنها نماینده ایرانی باشند که در دور رفت مرحله گروهی بدون شکست باشند.

استقلال در خارج از ایران گلی دریافت نکرد و تنها برابر لخویا در خانه یک گل دریافت کرد. عملکرد آبی‌ها در دور رفت باعث شد تا آن‌ها بهترین خط دفاع را تا پایان هفته سوم از آن خود کنند. عملکرد خوب دفاع خوزستانی‌ها و دروازبان با انگیزه‌شان، وحید شیخ ویسی، موجب این امر شده تا لسترسیتی ایران در صدر گروه خود مدعی باقی بماند و بی پولی در این تیم مانع از ادامه روند خوب و نتیجه گیری آنها نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز