خبرگزاری کار ایران

کانته؛ برگ برنده‌ی کونته در برابر منچستر یونایتد

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۸۱۷

تیم چلسی در بازی فردا شب باید به مصاف تیم منچستر یونایتد در جام حذفی برود. کونته سرمربی چلسی امیدوار است که با تکیه بر هافبک‌هایش برنده جام حذفی و همچنین لیگ برتر انگلیس باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت اکسپرس اسپورت، کونته اظهار داشت فردا شب در جام حذفی برابر منچستر یونایتد برنده خواهد شد. او این را با لبخندی نشان داد. کونته ادعا می‌کند حضور کانته دلیل اصلی چلسی برای لبخند زدن است.

 کونته در مورد هافبک خود می‌گوید: او مرد خوبی است. او همیشه در چهره‌اش لبخند است. شما سعی می‌کنی با او صحبت کنی و او همیشه لبخند می‌زند. در طول جلسات تمرین او خیلی کار کرد، اما همیشه با یک لبخند.

کانته در تمام حرکاتش یک کپی از رئیسش به عنوان یک بازیکن دارد. او چهره شادی دارد، از تابستان گذشته که با حدود 32 میلیون پوند از لستر به چلسی پیوست.

کونته می‌گوید: او خیلی خوب برای لستر بازی کرد و خیلی خوب برای ما بازی می‌کند. ما روی برخی جنبه‌ها کار می‌کنیم تا عملکرد او را بهبود ببخشیم تا از او چیزی بیش از یک بازیکن کامل بسازیم، اما ما راجع به یک بازیکن عالی صحبت می‌کنیم.

کونته از اعلام نامزدی کانته به عنوان بازیکن سال این فصل خشنود است و او را مورد ستایش قرار داده و گفته: من امیدوارم که در پایان فصل این عنوان برای یک بازیکن از چلسی باشد زیرا این به آن معنی است که ما لیگ را خواهیم برد.

ان گولو یک مرد فوق العاده است، یک بازیکن فوق العاده، یک فرد متعهد  با رفتار عالی. به عنوان مثال : او از روی عشق و علاقه صحبت می‌کند.

برخلاف کلودیو رانیری در لستر سیتی، کونته قصد ندارد توجهش را از روی کانته بردارد. 

کونته اینچنین گفت: من همیشه آرزو داشتم که بازیکنی در این سطح باشم، یک استعداد بزرگ برای کار کردن با تیم. من فکر می‌کنم اگر ما بخواهیم ببریم باید چنین بازیکنانی داشته باشیم.

کونته اضافه می‌کند: من نمی‌خواهم او را متوقف کنم. من تراپاتونی را به یاد دارم. او سعی می کرد که من را متوقف کند. به من می گفت به رختکن برو زیرا من مجبور بودم در طول بازی بدوم. من در آن مورد خوشحال نبودم. می‌خواستم با هم‌تیمی‌هایم بمانم.

کونته با فروتنی کانته را برتر از خودش می‌داند: او از من قوی‌تر است، اما من در گلزنی از او بهتر بودم. 

او اضافه کرد: ما باید توجه زیادی به کانته داشته باشیم.

اما بالاتر از همه ما باید به منچستر یونایتد فکر کنیم. آن‌ها خیلی قوی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز