خبرگزاری کار ایران

پوچینی، مرتنس و یک موسیقی ناپلی؛

رئال مادرید با یک بچه‌ی تخس طرف است

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۲۸۴

شنیده‌ها از آن حکایت دارد که دریس مرتنس به بازی مقابل رئال مادرید خواهد رسید و ناجی تیمش خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، مائوریسیو ساری، سرمربی ناپولی، از این که مرتنس به بازی برابر رئال مادرید رسیده است خوشحال است. البته باید این را متذکر شده که ناپولی یک تیم تک‌نفره نیست، هر چند که مرتنس هم یک مهاجم معمولی نیست. وضعیت ناپولی با رسیدن ایگواین و مرتنس خوب شده است.

از دست دادن لیگ ایتالیا اتفاق ناخوشایندی برای ناپولی است - با این حال یک اتفاق ایتالیایی خواهد ماند. آنها تنها امیدشان به چمپیونز لیگ است و تلاش می‌کنند رئال بزرگ را از پیش رو بردارند.

ناپولی آرکادوئیز میلیک را برای این دیدار نخواهد داشت، بازیکنی که چهار گل در سری آ و 3 گل در چمپیونز لیگ در 14 بازی به ثمر رسانده است. با این حال، او مصدوم است و احتمالاً به این بازی نمی‌رسد.

با تمام این‌ها، ساری چندان نگران مشکل گلزنی نیست؛ مارک همشیک، خوزه کایخون و لورنزو اینسینیه این فصل در 62 گل ناپولی در سری آ نقش داشته‌اند.

اما بازیکن کلیدی آنها درایس مرتنس است که حدود 167.64 سانتی متر قد دارد. این ستاره بلژیکی در مجموع به عنوان وینگر، هافبک مهاجم و بازیساز به ایفای نقش پرداخته است.

ناپولین‌ها باید به مهاجم کوچک خود تکیه کنند. حرکت‌های مرتنس، سکون، سرعت و برخوردهای او در بازی شبیه گوش دادن به موسیقی پوچینی (آهنگساز اپرا) است. او بازیکنی است که سرمربی بارسلونا هم به دنبال اوست. او شبیه به یک بچه بازیگوش فوتبال بازی می‌کند.

آنها باید دعا کنند در این برزخ مرتنس سوار بر آتش و رعد با لطف و ظرافت یک رقصنده باله پدیدار شود. این کار بزرگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز