خبرگزاری کار ایران

زمان رقابت‌های قهرمانی پاراتکواندو آْسیا در حباب

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۹۷۳

رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا که قرار بود فروردین ماه در کشور کره جنوبی برگزار شود به زمان دیگری موکول شد. تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  کمیته ملی پارالمپیک، مسعود لشکری رییس انجمن پاراتکواندو با اعلام این خبر گفت: زمان برگزاری این رقابت‌ها برای دومین بار تغییر کرد. مسابقات قهرمانی آسیا ابتدا قرار بود تیرماه سال ۱۳۹۶ در کشور کره جنوبی برگزار شود که با تغییر در زمان برگزاری مقرر شد فروردین ماه سال آینده برگزار شود. در حالی‌که برای برگزاری اردوهای تیم‌ملی برنامهریزیهای لازم را انجام داده بودیم فدراسیون جهانی تکواندو بار دیگر از تغییر زمان این مسابقات خبر داد.

لشکری اظهار داشت: براساس اعلام جدید فدراسیون جهانی تکواندو، این رقابت‌ها مجددا تیرماه سال 1396 در کشور کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص لغو اردوهای تیم‌ملی گفت: برهمین اساس اردوهای آمادگی تیم‌ملی که قرار بود از پنجشنبه پنجم اسفندماه آغاز شود با تغییر زمان برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا لغو و به سال آینده موکول شد.

رییس انجمن پاراتکواندو خاطرنشان کرد: رقابت‌های آسیایی سطح بسیار بالایی دارد و تیم‌های شرکت کننده با توجه به تعویق زمان برگزاری مسابقات، فرصت بیشتری برای بالا بردن آمادگی خود دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز