خبرگزاری کار ایران

فریبرز عسگری: تیم ‌'ب' فرصت خوبی برای پشت خطی‌های تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۹۰۰

سرمربی تیم‌ملی تکواندو اعلام کرد: با توجه به زمان کم تا مسابقات کشورهای اسلامی، برای آمادگی ورزشکاران روزی 3 نوبت تمرین خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماه گذشته شورای فنی، مهدی بی‌باک را سرمربی تیم ملی برای رقابت‌های کشورهای اسلامی معرفی کرد، به پیوست این مطلب خبرهایی مبنی بر ترک فریبرز عسگری از کشور و هدایت تیم‌های خارجی شنیده شد.

فدراسیون تکواندو که این روزها بیش از پیش زیر ذره‌بین تکواندو دوستان و ورزشکاران این رشته المپیکی قرار دارد و همه تلاش خود را برای تکرار موفقیت‌ها در سر دارد، برای فرار از حاشیه‌ها دست به اقدامی معقول زد و سرمربی پیشین تیم ملی را دوباره به جرگه مربیان برگرداند اما این‌بار برای گروه ب. عسگری در این خصوص گفت:  با پیشنهاد شورای فنی و تصمیم کمیته فنی، تصویب شد 2 تیم برای مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان با کادر فنی مجزا در گروه مردان اعزام شوند.

وی درباره نفرات حاضر در اردو بیان کرد: روز چهارشنبه 11 اسفندماه انتخابی، متشکل از نفرات برتر قهرمانی کشور، رقابت‌های قهرمانی آزاد کشوری، مدال‌آوران بین المللی، نفرات برتر لیگ‌های کشوری و نفرات رنکینک دار جهانی برای حضور در اردوی تیم ملی برگزار شد که از بین منتخبین نفرات اول هر وزن به به اردوی جهانی راه یافتند و 24 نفر متشکل از نفرات دوم، سوم و منتخب کمیته فنی به گروه ب تیم ملی راه یافتند.

سرمربی تیم ملی آغاز تمرینات تیم ملی را از امروز دانست و بیان کرد: 8 صبح امروز هوگوپوشان برای تست‌های ارزیابی راهی آکادمی ملی المپیک شدند و با توجه به حجم حضور تیم‌ها، زمان دقیقی برای تمرین داده نشده اما طبق برنامه ریزی از امروز تمرینات شروع خواهد شد و روزی 2 بار برگزار خواهدشد.

عسگری در ادامه اظهار داشت: البته به دلیل زمان کم تا آغاز مسابقات به احتمال زیاد تمرینات از فردا صبح روزی 3 بار برگزار خواهد شد.

وی در خصوص سطح رقابت‌های کشورهای اسلامی و پیش بینی مقام عنوان کرد: مسابقات کشورهای اسلامی از لحاظ سطح کیفی بین مسابقات آسیایی و جهانی است از این حیث اهمیت فراوانی دارد و از سطح بالایی برخوردار است، برای همین به هیچ عنوان نتیجه مسابقات آن قابل پیش‌بینی نیست. ما برای موفقیت در این مسابقات تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و صد درصد به ملی‌پوشان و کادرفنی ایمان داریم.

سرمربی تیم ملی ب در پاسخ به این سوال که تیم ب در حد الف امکانات دریافت خواهند کرد یا می‌توان به مقام آوری آن‌ها اطمینان داشت یا فقط تیم کمکی هستند، گفت:  اسم بازیکنان برای حضور در تیم الف دلیل برتری آن‌ها بر بازیکنان بی‌نام و چهره نیست. درست است تجربه بچه‌های قدیمی را نفرات جوان ندارند اما باید به دنبال تشکیل یک تیم با تلفیقی از جوانی و تجربه باشم که پشتوانه و جایگزین تیم حاضر باشد. در واقع ورزشکاران تیم ب شایستگی مقام‌ آوری را دارند و باید از این فرصت به نحو احسنت استفاده کنند و این فرصت خوبی برای پشت خطی‌های تیم ملی است .

گفتنی است، بازی‌های کشورهای اسلامی که 26 تا 28 اردبیهشت‌ماه سال آینده به میزبانی باکو آذربایجان برگزارخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز