خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال

با پیروزی حفاری برابر گیتی پسند، جنگ قهرمانی به هفته آخر کشید/ دانشگاه آزاد به لیگ دسته اول سقوط کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۶۱۲

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد که طی آن و با نتایج رقم خورده جنگ قهرمانی به هفته آخر کشید.

به گزارش ایلنا، در مهمترین بازی این هفته در اهواز تیم های حفاری خوزستان و گیتی پسند اصفهان با هم روبرو شدند که در این دیدار مهیج و نزدیک حفاری با گلهایی که در نیمه دوم به ثمر رساند موفق به شکست گیتی پسند شد تا ضمن حفظ شانس خود برای قهرمانی، کار گیتی پسند را هم برای بالای سر بردن جام به هفته آخر بکشاند. این بازی جنجالی به دلیل پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران اهوازی برای دقایقی متوقف شده بود.

در تهران دانشگاه آزاد که اندک شانسی برای بقا داشت به مصاف دبیری تبریز رفت و در حالی که تا اواسط نیمه دوم از این تیم پیش بود در نهایت شکست خورد تا به لیگ دسته اول سقوط کرده و شانس دبیری برای قهرمانی را هم باقی نگه دارد.

در تبریز مس سونگون پذیرای شهروند بود که هر چند در ابتدا دروازه اش باز شد اما نیمه اول را با تساوی یک بر یک به رختکن رفت.شاگردان افضل در نیمه دوم با حوصله به گل برتری رسیده و در نهایت سه بر یک برنده شدند تا شانس خود برای قهرمانی را حفظ کنند.

تیم های آذرخش بندرعباس و ارژن شیراز هم در بندرعباس با هم روبرو شدند.آذرخش که برای بقا می جنگید ابتدا عقب افتاد اما دقایقی بعد به گل مساوی رسید و نیمه اول را با این نتیجه به پایان رساند.در نیمه دوم ارژنی ها بهتر کار کرده و در نهایت بازی را به سود خود خاتمه دادند با این حال به دلیل شکست خانگی دانشگاه آزاد،بقای آذرخش در لیگ برتر قطعی شد.

تاسیسات دریایی هم پس از هفته ها ناکامی در مصاف با مقاومت البرز به یک پیروزی پرگل رسید و حریف خود را با ۵ گل در هم کوبید.

در مشهد فرش آرا در آخرین بازی خانگی اش میزبان تیم سقوط کرده طرح و توسعه الوند قزوین بود. هر چند تیم قزوینی در این بازی از میزبان خود پیش افتاد اما فرش آرا در نهایت با نتیجه ۳بر ۲ برنده این بازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز