خبرگزاری کار ایران

عابدزاده؛ دروازه‌بان سکو نشین ماریتیمو

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۳۹۱

امیر عابدزاده که باقرارداد بلند مدت به ماریتیمو پرتغال پیوست به عنوان دروازه‌بان پنجم این تیم از روی سکو شاهد بازیها خواهدبود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چند هفته قبل بود که امیر عابدزاده با قراردادی بلندمدت به ماریتیمو در لیگ پرتغال پیوست. دروازه‌بان 23 ساله و سابق موریرنسه که آرزوهای خود را در این تیم پرتغالی جست و جو می‌کند. عابدزاده از وقتی به ماریتیمو رفته حتی در یک بازی هم حضور نداشته و فقط روی سکو نشسته.

جالب اینکه عابدزاده در ماریتیمو دروازه‌بان پنجم است. گوتاردی برزیلی 31 ساله که دروازه‌بان اول ماریتیمو بود آسیب دیده و جای خود را به چارلس داده. دو دروازه‌بان دیگر نیز جلوتر از عابدزاده قرار دارند. بروتوی برزیلی که در بازی‌های اخیر روی نیمکت نشسته و مندونکای پرتغالی و 20 ساله که دروازه‌بان چهارم این تیم است.

عابدزاده با این شرایط کار مشکلی برای بازی در ترکیب ماریتیمو دارد. او فعلا باید تمرین کند و چشم انتظار آینده باشد تا شاید اتفاقی رخ بدهد و فرصت عرض اندام به دست بیاورد.

اگر همین روند ادامه پیدا کند بعید است عابدزاده در طول این فصل بتواند برای ماریتیمو به میدان برود. بخصوص که این تیم نتایج امیدوارکننده‌ای به دست آورده و در رده ششم جدول رده بندی لیگ پرتغال قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز