خبرگزاری کار ایران

پلی آف لیگ برتر والیبال

شهرداری ارومیه حریف پیکان شد/ سایپا به مصاف بانک سرمایه می رود

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۵۸۴

تیم والیبال شهرداری ارومیه با شکست کاله مازندران در دیدار سوم مرحله پلی آف جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد تا حریف تیم پیکان تهران شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار سوم مرحله نخست پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (یکشنبه) با دو دیدار در شهرهای ارومیه و تهران پیگیری شد.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر میزبان کاله مازندران بود و به رغم شکست در ست های اول و دوم، در نهایت این مسابقه را سه بر دو به سود خود به پایان رساند.
شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در ست های اول و دوم 25 بر 22 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند اما در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 15 بر 10 مغلوب میزبان خود شدند تا تیم شهرداری ارومیه با کسب دومین برد مرحله نخست پلی آف، مجوز حضور در جمع چهار تیم برتر را به دست آورد.
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه هفته جاری پیگیری می شود و تیم پیکان تهران در خانه والیبال تهران از شهرداری ارومیه پذیرایی خواهد کرد.

در دیگر بازی امروز که در خانه والیبال تهران برگزار شد، تیم سایپا با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم صالحین ورامین گذشت تا حریف تیم بانک سرمایه در نیمه‌نهایی لقب بگیرد.

سایپا در ست‌های اول، چهارم و پنجم با نتایج 25 بر 21، 25 بر 23 و 15 بر 13 برنده شد و در ست‌های دوم و سوم نیز با نتایج 25 بر 16 و 25 بر 18 شکست خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز