خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و دوم لیگ برتر

پیش بازی/ ذوب آهن - استقلال؛ آبی‌های سرمست از برد دربی

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۳۵۷

استقلال تهران از ساعت 15 امروز در ورزشگاه فولاد شهر میهمان ذوب آهن اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال شاگردان علیرضا منصوریان به مصاف تیمی می‌روند که زخمی از شکست سنگین برابر تراکتورسازی در هفته گذشته است.

ذوب آهن اصفهان که با وجود پیروزی استقلال در دربی 84 برابر پرسپولیس با 4 امتیاز کمتر نسبت به آبی‌های پایتخت با 33امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد می کوشد تا پیروز در این دیدار باشد هرچند پیروزی آنها در این دیدار جایگاهشان در رده بندی جدول را تغییر نمی‌دهد اما استقلالی‌های با روحیه در این دیدار تلاش می‌کنند تا با برتری در نقش جهان اختلاف 4 امتیاز خود با تراکتورسازی رده دومی کاهش دهند.

بازی رفت این دوتیم در فصل جاری را منصوریان برابر تیمی که یحیی گل محمدی هدایت آن را بر عهده داشت دو بر صفر پیروز شد. در آن دیدار برای استقلال امید ابراهیمی و علی قربانی گلزنی کردند و تک گل ذوب را هم مرتضی تبریزی به ثمر رساند.

استقلال دراین دیدار رحمتی و رابسون را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و اما اصفهانی‌ها بدون بازیکن محروم با به میدان خواهند گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز