خبرگزاری کار ایران

لرستانی:سوریان تا المپیک 2020 توکیو می تواند کشتی بگیرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۰۳۳

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان معتقد است که حمید سوریان با توجه به توانمندی هایی که در وی سراغ داریم می تواند تا بازیهای المپیک 2020 توکیو کشتی بگیرد.

علی‌رضا لرستانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا افزود: حمید سوریان توانایی ادامه راه قهرمانی خودش را تا المپیک 2020 توکیو دارد منتهی این حضور بستگی به نظر شخصی وی دارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: 5و 6 اسفند ماه مسابقات اپن را پیش رو داریم و بعد از آن یک اردوی مقطعی تا قبل از عید برگزار می کنیم .

لرستانی ادامه داد: مرحله بعدی اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان از 5 فروردین برای حضور در رقابتهای بین المللی جام یادگار امام آغاز میشود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در خصوص پشتوانه های کشتی فرنگی اظهار داشت: من به گونه ای برنامه ریزی کرده ام که کشتی گیران نوجوان بتوانند 10 الی 15 سال با انگیزه در رده های مختلف سنی بدرخشند.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی ما به گونه ای است که کشتی گیران نوجوان به حال خود راه نشوند و حلقه اتصالی بین رده نوجوانان با جوانان و بزرگسالان برای تداوم قهرمانی ایجاد شود و امیدوارم بتوانیم پشتوانه های کشتی فرنگی را برای درخشش در المپیک بعدی حفظ نماییم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز