خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش به دنبال حق پخش تلویزیون

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۹۵۷

وزیر ورزش و جوانان امروز به همراه معاونان خود با مدیران صدا و سیما به بحث و تبادل نظر پرداخت که بخش اساسی آن را می‌توان به مساله حق پخش ورزشی مرتبط دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در نشستی با اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه و رییس شورای تخصصی صدا و سیما و مدیران کل بخش‌های مختلف خبری و تولید سازمان صدا و سیما حضور یافت و از برنامه‌های طرفین در رابطه با همکاری‌های ورزشی صحبت شد.

سلطانی‌فر با تشکر از نگاه دقیق و کارشناسی حوزه‌های مرتبط با ورزش این سازمان گفت‌: رویکرد مهم رسانه ملی در تقویت وحدت ملی، انسجام ملی و طرح مناسب و کارشناسانه نقدها به‌دور از هیاهو و جنجال، کمک بزرگی به مدیران و مسوولان ورزش کشور است.

وزیر ورزش و جوانان از پیشنهاد خود برای راه‌اندازی دومین شبکه تخصصی ورزش نیز خبر داد و گفت: در دیداری که چندی پیش با آقای علی عسگر، رییس سازمان صدا و سیما داشتم پیشنهاد راه‌اندازی دومین شبکه تلویزیونی ورزش را برای پوشش اخبار و مسابقات رشته‌های پایه و پر مدال دادم و به عنوان دستگاه متولی ورزش کشور آمادگی همراهی و حمایت از این موضوع را داریم.

اما بحث مهم وزیر ورزش و جوانان با مدیرن صدا و سیما را می‌توان به موضوع حق پخش تلویزیونی مربوط دانست. مساله‌ای که خواسته‌ی بزرگ ورزشی‌ها در تمام این سال‌ها بوده و همواره با بن بست مواجه شده است. سلطانی فر در این خصوص گفت: نگاه من به این مساله مهم برای فوتبال، برد - برد است و در این مورد با رییس سازمان مفصل صحبت کرده‌ایم  و امیدوارم به زودی به راهکاری موثر دست پیدا کنیم.

در ادامه‌ این جلسه پورمحمدی، رییس شورای تخصصی ورزش صدا و سیما با تقدیر از تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان، گفت: آثار خوب مدیریتی حضور شما در این مدت دیده می‌شود و با انتخاب معاونان متخصص و آشنا به ورزش، کمک بزرگی به هدایت ورزش کشور کردید. صدا و سیما یک دستگاه حاکمیتی است و در تمام زمینه‌ها پشتیبان نظام و مسوولان آن است و تلاش دارد با انعکاس خواسته‌های مردم و مخاطبان، اعتماد به مدیران و خدمات آن‌ها بیش‌تر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز